שלום שאלה לי אליכם...

boldjos

New member
שלום שאלה לי אליכם...

אימי הינה תופרת במקצועה ומנהלת עסק זעיר מביתה ברצונה להתרחב ולפתוח חנות (בבעלותה) למוצרי תפירה בדים כפתורים חוטים וכו´ + תיקוני תפירה. שאלתי היא כיצד עושים את הצעדים הראשונים ? היכן ניתן לאתר ספקים ? אשמח לקבל תשובות ואו כל מידע שחשוב לדעתכם. בתודה מראש.
 
ספקים

הספקים לתחום של כפתורים חוטים , גלנטריה , מרוכזים בדרום ת"א ברחוב כפר גלעדי , נחלת בנימין . טקסטיל , בדים גם בדרום ת"א , ברחובות יפו ת"א , הקישון ,מרחביה ,מזרחי , נחלת בנימין . מאחר ואימך עוסקת כבר בתחום , אני מניח שכבר עשתה את הצעדים הראשונים , יש לה כבר קליינטורה התחלתית , ועתה עליה לבחור מיקום מתאים , להתבסס על הקליינטורה הקיימת ולידע ולפתח קליינטורה נוספת בהתמדה , פרסום מפה לאוזן , פליירים , עיתונות מקומית וכו´. כדאי לעלעל בדפי הפורום ולראות תשובות להקמת עסק חדש , תוכנית עיסקית ותוכנית שיווקית . בהצלחה .
 

boldjos

New member
תודה ....

בקשר למיקום כבר יש לה חנות בבעלותה מזה שנים רבות שמושכרת. הקליינטורה הנכחית שלה היא במקום מגוריה (עובדת מהבית) והחנות בעיר סמוכה מרחק 10 דקות נסיעה. האם לדעתך זה עלול לפגוע בקליינטורה הנוכחית?
 

shlomob12

New member
שרותי תפירה ומכירה ../images/Emo62.gif

לקרובתי יש לה עסק לשרותי תפירה ותיקונים, ואני מאמין שהיא תוכל לעזור לאימך ביעוץ לפתיחת העסק , כולל השאלה אם הקליינטים יפגעו מהמצב החדש. קרובתי גם מעוניינת כנראה לסגור את העסק או להקטין את חלק מהמלאי שיש לה בחנות , וזה יכול אולי לעזור לשניהם בהחלפת מידע . מקווה שעזרתי שלמה
 
לשמור על הקליינטורה הנוכחית ולטפח

נאמנותה . מאוד חשוב הבסיס הזה של לקוחות מרוצים . זו ההזדמנות לידע אותם ולהזמין אותם לטכס - מסיבה לרגל פתיחת החנות החדשה , ושימליצו על חבריהם להזמין גם אותם . המרחק של עשר דקות נסיעה אינו בעיה ללקוח מרוצה ונאמן שצריך לטפחו שישמש מנוף וקרש קפיצה ללקוחות מרוצים ונאמנים חדשים . צריך לחשוב על פיצוי , בונוס , מתנה , הנחה , ללקוחות נאמנים אלה , המנוף הזה . לקוחות נאמנים חשוב לשתף אותם בבנית החנות החדשה , לתת להם הרגשה שהם יכולים לעזור ולתרום . נתינה מתחילה את תהליך הקבלה . בהצלחה
 
למעלה