שלוש הבעיות העיקריות -
- המודלים - אל תשתמש בחפצים עם פינות חדות לגמרי! גם כשמדובר בקוביות או קירות שטוחים- תמיד תן לפינות שלך קימור עדין (bevel/chamfer) - זה תורם לריאליזם, ועוזר לחפצים ללכוד היילייטים בצורה מעניינת יותר. אם אתה ממדל לפי סגנון ארכיטקטוני מסויים, השתדל לחפש רפרנס מאותה תקופה- זה יקפיץ את האמינות של הסצנה בכמה שלבים. - החומרים - השיש של הקירות אחיד מדי- הייתי מצפה לראות לכלוך ורטיבות שהצטברו בפינות ובמקומות בהם מתחברים האריחים. העמודים מאד אחידים ועם מראה "ממוחשב" מדי- השתמש בטקסטורות ביטמפיות ולא בפרוצדורליות. גם כאן שובלים של לכלוך יעזרו מאד- בעיקר במקום בו העמוד מתחבר לרצפה ולתקרה. המים נראים כמו נוזל צבוע - מים הם לא כחולים! הם שקופים, ומקבלים את הצבע שלהם מהסביבה שנראית דרכם או משתקפת על פניהם. ושים לב למיפוי על הבריכה עצמה- יש סימנים ניכרים של מתיחה על הקיר שנמצא מול המצלמה. - התאורה - לפי צורת המבנה, רוב האור אמור להגיע דרך החור שבתקרה, ודרך הפתח בקיר שמול המצלמה. זה לא תואם את התאורה בסצנה - הכל מואר בצורה אחידה מדי, ונראה שמוקד התאורה נמצא ממש בתוך המבנה, מעל הבריכה. יש מעט מאד צללים בתוך התמונה, וזה לא מתאים לסצנה מוארת באור יום- במקרים כאלה הקונטרסט בין אור וצל גבוה נוטה להיות גבוה.