שלום שלום

שלום שלום ../images/Emo13.gif

בוקר/צהריים טובים לכולם . אני מורה חיילת בבית ספר שהוא חטיבה+תיכון ועליי להעביר בכתות שיעור בנושא "תזונה נבונה בגיל ההתבגרות". ועל-אף ההתעניינות וההבנה שלי בנושא אני לא מצליחה לחשוב על מתודות טובות או דרך מעניינת להרצות על הנושא במשך 45 דקות בכיתה של 40 תיכוניסטים, שהדבר האחרון שמעניין אותם כרגע זה אם הבגט עם השווארמה והצ'יפס שהם קונים בקיוסק בהפסקת עשר טוב להם או לא. בקיצור אני קצת אבודה פה, אז רציתי לשאול אם יש פה מישהו שחושב שהוא יכול לעזור לי לבנות את השיעור הזה? אם כן אני אשמח אם הוא יכתוב לי פה או ישלח מסר. תודה מראש!
 

moran f

New member
מחשבות רנדומליות

בקשר לתוכן, אני חושבת שכדאי להתמקד בדברים שכן יעניינו אותם, כי אני מניחה שיש סיכוי שהרבה מהאנשים לא ישמחו לשמוע על הסיכון למחלת לב בעוד כמה עשורים. צריך להזכיר גם את הטווח הארוך, לדעתי, אבל לא להתמקד בו. נראה לי שמאוד עקרוני וחשוב לדבר על שני הצדדים - גם על הבגט עם השאוורמה וגם על ההרעבה העצמית (שהפגיעה שלה גם מוקדמת יותר בדרך כלל). בקשר לדרך - זו חייבת להיות הרצאה פרונטלית ממש או שיש מקום לשיתוף של הקהל? אם כן - בהחלט עדיף. לא ברמה של משחקי ילדים, אבל אולי עובדות לגבי תזונה - נכון או לא? (בשליפה - המיתוס על מאכלים שומניים וחצ'קונים, השוואה בין מאכלים מסויימים מבחינת קלוריות ו/או מרכיבים תזונתיים מועילים וכו').
 
תודה לך ../images/Emo140.gif

על נושא ההרעבה העצמית כבר דיברתי בשיעור הקודם (בנושא הפרעות אכילה). אהבתי את הרעיון של "נכון או לא נכון", נראה לי שאני אשתמש בו. אם יש לך עוד רעיונות בכיוון אני אשמח לשמוע. ושוב תודה
 
למעלה