שלום שמי עידו ואני חדש בפורום.

עידו108

New member
שלום שמי עידו ואני חדש בפורום.

אני מאד אוהב רכבות הרים. הרכבת הרים הכי מסוכנת שעליתי עליה היא הvipar. רכבת ההרים הכי טובה שעליתי עליה היא הtatsu ו הgoliath. רכבת ההרים הכי מעפנה שעליתי היא הקטנה שבלונה פארק. עליתי על 19רכבות הרים בחיי והחלום שלי הוא להיות מהנדס רכבות הרים.
 

עידו108

New member
תודה רבה.

אם אתה רוצה לדעת על ה tatsu יושבים שם אחרת אני לא יודע.ה איך להסביר. אם אתה רואה את הרכבת מבחוץ אתה חושב שהנוסעים יושבים הפוכים.
 

petpatrol2

New member
ברוך הבא!

אני תומי, ורק שתדע שהVIPER בכלל לא מסוכנת, לא יודע למה נראה לך שהיא כן. בVIPER אף פעם לא קרה כלום לאף אחד, דווקא בGOLIATH מישהי מתה(אבל להגנת הפארק, זה היה כי היא התעלמה מהשלט שאומר לא לעלות על המתקן אם יש מחלת לב). אני הייתי על 152 רכבות הרים בחיי וגם אני רציתי להיות מהנדס רכבות הירם עד שקלטתי שאני גרוע במתימטיקה.
 

עידו108

New member
תודה רבה.

בviper הרגשתי שהחגורה נופלת ובגלל זה הרגשתי שזה מסוכן ושאר רכבות ההרים לא נראו לי מסוכנות. הייתי על רכבת הרים מעץ בסיקס פלגס פיאסטה (בטקסס) והיא הייתה גם קצת מסוכנת. ב goliath לא פחדתי ולא ידעתי שמישהי מתה שם. איזה כיף לך שהיית על כל כך הרבה רכבות הרים זה גם החלום שלי.
 

petpatrol2

New member
רק בגלל

שרכבת נראית מסוכנת זה לא אומר שהיא באמת מסוכנת. עובדה שלמרות שהחגורות של VIPER לא תמיד כ"כ צמודות, לא היו בה תאונות. אז אפשר להגיד שרכבת הרגישה מסוכנת זה לא אומר שהיא באמת כזו. והסיבה שהייתי על כל כך הרבה זה בגלל שיצאתי ל2 טיולי רכבות הרים באמריקה
 

עידו108

New member
אז אני לא מכיר רכבת הרים מסוכנת.

למרות שכל רכבת הרים היא קצת מסוכנת כי אם לא נשמעים להוראות ולשלטים עלול לקרות משהו. הייתי שמח לצאת לטיול רכבות הרים, איפה היית?
 

petpatrol2

New member
בכל רחבי ארה"ב.

הייתי גם בפארקים במקומות אחרים בעולם אבל לא במסגרת טיול רכבות הרים.
 

LLBG

New member
ברוך הבא!

אז באיזה עוד פארקים היית חוץ SFMM וSFF?
 
למעלה