שלום
אני חדשה

שלום../images/Emo70.gif אני חדשה../images/Emo70.gif

בד"כ, כשאני נכנסת לפורום חדש אני לא נוהגת להתריע.. אני פשוט מתחילה להתחיל לכתוב הודעות ומשתלבת בדרך. אבל פה.. זה אחרת. אני לא יודעת איך או למה, אבל אני מבינה את מהות הפורום הזה. אז בנתיים, שתהיה לי גלישה נעימה, וכשתבוא לי איזה תובנת חיים.. אני בטוחה שאני אבוא לפה לספר.
 
../images/Emo24.gifוולקאם..

כאילו שאני ותיקה בפורום... לא משנה, האמת היא שהחתימה שלך העלתה לי ישר לראש מחשבה אחת, לא משו אבל אולי תהיה לך תשובה, אל תוותר על מה שאתה יודע שאתה יכול להשיג, נכון? ומה עם משו שאת מעורפלת לגביו? משו שאין לך מושג אם תוכלי להשיג או לעמוד בו וכל דבר אחר בסגנון. בחודשים האחרונים אני במצב די ביזארי כי צריך לבחור קריירה, מה ללמוד ואיפה, והחתימה שלך מקוממת אותי, נגיד את זה ככה, אני חושבת שאני מאמינה שכל דבר שתרצי תוכלי להשיג, וכמוך כולם. די התחלתי להסתבך עם עצמי, אז אני אסיים עכשיו עם התהיות האלה ואם יהיה לי משו חדש ומפרה להגיד אני אחזור אליכם עם זה...:) יומטוב
 

שוKולד

New member
"אל תוותר על משהו שאתה יודע ..."

אני לא ממש מבינה את ההתקוממות שלך, אם את מבולבלת לגבי דברים משמע שאת לא "יודעת" שאת יכולה להשיג, אלא את מבולבלת, אז משפט לא מדבר אליך או עליך. אני מאד מסכימה עם הביטוי הזה, שמעתי אותו לא פעם בנוסח "אם אתה יכול, אתה חייב". זה אותו דבר.
 
למעלה