שלום!!

מ ר ו

New member
שלום!!

היי לכולם!! מה קורה עם עניין הורדת הערוץ?? פניתם ליס? מישהו קיבל תשובה מיס שהיא לא התשובה ה"אוטומטית"? מישהו יודע אם הם מודעים לעצומות השונות ולקבוצות הפייסבוק שהוקמו נגד ההורדה? אני אישית פניתי אליהם שוב, "דרשתי" תשובה לעניין על מה הסיבה להורדת הערוץ ולא שוב מכתב תשובה אוטומטית... אבל אני לא יודעת עד כמה זה יעזור, בגלל זה אני רוצה לדעת אם הרבה אנשים פונים אליהם... מקווה שנצליח לשנות משהו!!
 

Incubus Creep

New member
שלחתי להם פניה

לא שאלתי אותם שום דבר אלא פשוט כתבתי שאני ממש מאוכזבת מהם על זה שהם מורידים את הערוץ וכל מיני סיבות ונימוקים כדי שלא יורידו אותו.. הם שלחו לי את ההודעה האוטומטית :|
 

shalev30

New member
כנ"ל.

גם אני שלחתי להם פניה והם שלחו לי את ההודעה האוטומטית. גם אני נורא מאוכזבת. הערוץ היחידי שאני צופה באופן קבוע. ברגע שמסתיים לי חוזה השכירות , אני כנראה אעבור ל-HOT. אני רק מקווה שגם הם לא יחליטו להוריד פתאום את הערוץ. בקיצור, אני עדיין מקווה לטוב, למרות שהספק מתחיל לחלחל... צריך לחשוב אם אפשר לעשות משהו נוסף.
 
גם לי הם שלחו הודעה אוטומטית

אבל עדיין, חייבים להמשיך לשלוח פנייות ולהתקשר אליהם. כדאי גם שמישהו ישלח באתר פנייה עם כל הקישורים לעצומות ולקבוצות פייסבוק... למרות שאני לא בטוחה עד כמה זה יעזור. זה דיי ברור שיס חושבים רק במושגים של כסף... התגובה הכי אפקטיבית היא כמובן להתנתק מהלווין אבל לא יודעת מה איתכם, עם כמה שאני שונאת את יס כרגע אני עדיין לא רוצה לעבור להוט, בגלל זה אם הם מבטלים את הערוץ אני מבטלת את החבילת מוזיקה, כי גם ככה אני רואה רק M2 וVH1... אני חושבת שאם הם יראו שהרבה אנשים מבטלים חבילות מוזיקה ועוברים להוט אז בטח הם יחזירו את הערוץ.
 

NothingInMyWay

New member
זה יהיה אפקטיבי

כי בכלליות, מה שהם רואים זה את הכסף שהם מפסידים. סביר להניח שהרבה יבטלו את חבילת המוזיקה כי מה היא באמת שווה בלי MTV2? הפסד שלהם.
 
אני לא יודעת מה לכתוב...

האמת שאם חושבים על זה הם מרוויחים גם ממי שקנה את הערוץ לבד וגם ממי שרכש את חבילת המוזיקה כי מי שרכש את חבילת המוזיקה ולא רואה למשל את MTV2 הוא עדיין משלם עליו, אז מה הם לא מרוויחים פה?
 

מ ר ו

New member
זה מה שהם ענו לי הפעם

"שלום רב. אני מודה לך על פנייתך. ראשית חשוב לציין כי בכל פנייה בנושא לחברתנו נשלחה תגובה רשמית של YES, אשר זהה לכל הלקוחות. חשוב להדגיש כי כל שינוי בערוצים המשודרים בYES מתבצע לאחר בדיקה יסודית ביותר וגם תלוי במספר רב של גורמים. לצערנו תשובתנו הקודמת עומדת בעינה. במידה ותתקבל כל החלטה אחרת נעדכן את לקוחותנו על כך. אשמח לעמוד לרשותך בכל עת." אוףףף אני שונאת אותם!!! לא יהיה לי אף ערוץ מוזיקה לשים ברקע ולשמוע, שום הופעות חיות, שום ראיונות מצחיקות, פשוט עצוב!!
 

Rose131

New member
../images/Emo41.gifאבקש להירגע עם שמות הגנאי../images/Emo41.gif

לא רוצה למחוק פה הודעות.
 

Rose131

New member
החוק היבש לא נרטב אף פעם,

אפילו לא... מגלי.
נו מה, חוק זה חוק.><
 

GaIi4697

New member
זה לא שבאמת קיים פורום בתפוז שאף אחד אף פעם

לא קילל בו, אבל נו..
 

Rose131

New member
לא חברה גדולה כמו יס,

לא מתאים לי תביעות גלוש. ואני כן מנסה לשמור כמה שיותר על הכללים כפרה.
 
אוקי,

אז שלחתי להם עוד פנייה עם כל הקישורים לעצומות וביקשתי שיתייחסו ולא ישלחו הודעה אוטומטית וזה מה שהם כתבו: "שלום רב. קיבלנו בתודה את פנייתך. מדובר בתגובה רשמית של חברתנו ונכון למועד מכתבי זה עומדת בעינה. במידה ותשתנה נשמח לעדכן את לקוחותינו." מעצבנים.
 
למעלה