שלום

שלום

אז ככה אני עובדת בשירות לקוחות טלפוני ואני סטודנטית . בכל מקרה יש לי כמה שאלות ככה מחשבה מסוימת
ואני רואה את הצד המכוער מאוד של בני אדם ! האם מותר ללקוח לדבר איך שבא לו לנותן שירות? מה קורה עם בני אדם הלקוחות שוכחים שבצד השני יש בנאדם שיש לו גם נשמה והוא יכול להיות גם ילד של מישהו, חבר, קרוב וכו'. איך אנשים מרשים לעצמם להתנהג ככה? לפעמים מתחשק לי מאוד לענות לזבל בקו ! כן יש פה מביניכם אולי כאלה שיקפצו ויעלבו שככה אני מכנה את הלקוחות אבל נמאס!
פשוט רוע טהור רובם. אני בעצמי כשצריכה שירות אני מדברת יפה ומכבדת ואם לא מספק אותי הנציג X אבקש בנימוס מנהל או נציג אחר . לא אתחיל לצרוח כמו משוגעת או להעליב כאילו לא מדובר באדם אחר! אני עובדת בזה כי זה מה שיש ונוח מבחינת שעות תנאי עבודה וכו'.
אני חושבת שהתרבות הלכה מעולם והרוע תופץ תאוצה !
מכל הלקוחות שמשוחחים איתי יש אולי ככה חמישה שהם נחמדים וסבלניים !
כל אחד חושב שהוא היחיד שמתקשר ויש כאלה שמתעוררים רע ורע להם בחיים אז הם חושבים על מי אפול היום למי אמרר את החיים? אז מתקשרים חחחחחח !
יש לציין שרוב הלקוחות שהם זבל אנושי הן נשים יש גם גברים שלא חסר להם, אבל אין גבולות לרוע של אישה ולפה !
קיצור היה לי חשוב לפרוק ועצוב לי מאוד
 
ועוד משהו ככה ...

מה הקטע של נשים? לא יודעות לפרגן אחת לשניה קשות אחת עם השניה מאוד
ממש זאב אחת לשניה. רוב הנשים בעבודה שלי ממש מכשפות שמתלהבות מעצמן !
אני מבינה מאיפה זה נובע כל ההתנהלות הזאת בגלל הדיכוי הפמניזם שנשים מרגישות שצריכות להוכיח להוכיח כל הזמן ועל הדרך לדרוס ולהיות ביצ'יות לאחרות במיוחד אם מישהי אחרת יפה יותר מוצלחת יותר ועם משפחה וטוב לה. מה זאת הקנאה החולנית הזאת באחרות?
עכשיו גם אני מן הסתם אישה ואני ממש לא מתחברת לכל הדברים שהזכרתי יש לי מעט חברות טובות איכותיות מאוד שנבחנו בפינצטה !
והן הוכיחו עצמן וגם אני חברות של שנים שבאמת אני יודעת שאין להן רגשות שליליים כאלה.
אני ממש סובלת שיש לי מנהלת אישה לרוב הן ממש כלבות, בשני הפעמים שהיה לי מנהל גבר מאוד נהנתי מהיחס וחשתי הגינות ביחס שקיבלתי , לא היו הנחות מסוימות וגם כעסו כשצריך אבל עדיין ההרגשה היא אחרת מאוד .
 
ברוכה הבאה


האם מותר לדבר ככה? כנראה שכן. האם זה מקובל? נראה שפחות, אבל בכל זאת אנשים מרשים לעצמם, ואכן זה מאוד לא נעים.
&nbsp
זה לא מנחם, אבל כשלקוחות מדברים ככה, הם לא מתייחסים אלייך אישית, אלא הם כועסים על החברה שאת מייצגת ומבחינתם, הם מוציאים את האגרסיות על מי שהכי זמין. מה שאת יכולה לנסות זה לנסות להעביר את המסר שזו לא הדרך - להגיד לאותו אדם שאת מבינה שהוא כועס, אבל את רוצה לעזור לו ולכן את מבקשת שיגלה מעט סבלנות וייתן לך צ'אנס. אני דיי בטוחה שלפחות חלק מהאנשים האלו ישנו גישה, או לפחות ינמיכו את הווליום...
&nbsp
ולגבי קנאת נשים וכו' - יש ויש, אבל אני מבינה על מה את מדברת.
 
היי תודה רבה


לגבי הלקוחות אני מבינה שכועסים על החברה שמייצגת אבל עדיין עוברים את הגבול ואני לא מרשה לעצמי לדבר ככה גם כשכועסת אני חושבת שקשור לחינוך גם ההתנהלות במיוחד מבוגרים חצופים. אני כמובן תמיד מנסה להרגיע לתת שירות הכי טוב שיש. לגבי נשים זה פחות מאכזב ממש ככה הלוואי ויהיו לי מנהלים רק חחחחח
 

nofi1456

New member
היי מלאכית :)

אין לך מושג כמה אני מזדהה איתך

נותני שירות אוכלים הרבה חרא ותמיד האופי של העבודה הזאת יישאר כזה..
אני למדתי לקחת את זה למקום טוב. זה מחשל אותי. ברגע שאני נתקלת בלקוח מזעזע שבא לי לדחוף אותו למכונת גריסה (כי רק ככה הוא יסתום את הפה
) אני לומדת על עצמי הרבה דברים...אני יודעת שאני בחיים לא הייתי מתנהגת כמוהו מול נותן שירות וזה סוג של מראה לחיים "עשה ואל תעשה", בעיקר "אל תעשה"...אני מרגישה יותר טובה מהם. זה נשמע קצת מתנשא אולי, אבל זה באמת עוזר לעבור את היום.
רק נותני שירות יבינו נותני שירות...רוב האנשים שמדברים איתך לא באמת מבינים את ההשלכה למילים הפוגעות שלהם, בשבילם את "חברה" או "מס' טלפון" והם לא מבינים שיש בן אדם בצד השני...
האם מותר להם לדבר ככה? לדעתי לא ממש אבל זה תחום די אפור כי ברוב המקומות ההנהלה די מתקפלת מול הלקוח וגם אם הוא צועק או מקלל אז מוצאים איזו פשרה, אפילו אם צריך "לכופף" קצת את הנהלים, העיקר שלא יעזוב את החברה לטובת חברה מתחרה...אז הכוונה היא שלצערי לא תמיד יש לך גיבוי מהמנהלים. מבאס מאוד אבל מנסיון ככה זה קורה ברוב המקומות.
משהו שאולי יעודד אותך - את יכולה לחשוב שמדובר בעבודה זמנית ועוד מעט הכל יהיה מאחורייך.. אליי זה פחות רלונטי כי אני מתכוונת להמשיך לעסוק בשירות לקוחות כל החיים..אני באמת אוהבת את זה.
ועוד משהו שחשבתי עליו - ניסית פעם שירות לקוחות שהוא לא טלפוני? שירות פרונטאלי לדעתי שונה לגמרי כי את יכולה ממש להתחבר לאנשים. כשנפגשים פנים מול פנים זה אחרת. גם להכיר לקוחות קבועים זה נחמד, כי את יכולה לדעת למה לצפות מהם ואיך להתנהג איתם.
אגב, מעניין אותי..איפה את עובדת?
וכמובן את מוזמנת לפרוק פה מתי שאת רוצה
 

naty3

New member
בשירות פרונטלי את לא יכולה לדעת למה לצפות

בטלפוני את יכולה לשים אותם על השתק, לעשות פרצופים ואגרופים למחשב, בפרונטלי-לא.
בפרונטלי הם יכולים לעשות מהומה, להעיף חפצים וכו'.... (לא מנסיון אישי, אבל תנסי לדמיין....)
&nbsp
 

nofi1456

New member
אין לי צורך לדמיין..אני בתוך זה כבר שנתיים וחצי

בשירות פרונטלי הפחד העיקרי הוא מאלימות פיזית (מבחינתי זה כולל גם מהומה ולהעיף חפצים), בשירות טלפוני הפחד הוא מאלימות מילולית ותמיד יש את הסברה שזה פחות פוגע או שאפשר לשים על "השתק" והם לא רואים אותך..
אבל לדעתי בדיוק להפך. לא סתם אומרים - אלימות מילולית הרבה פעמים פוגעת יותר מאשר אלימות פיזית. ומנסיוני דווקא בשירות לקוחות המנהלים נותנים לזה, בעקיפין, לגיטימציה.
רוב המנהלים שלי היו נוהגים להעלים עין מאלימות מילולית (קללות, צעקות) של לקוחות כלפיי, אבל באותה נשימה להסביר שברגע שאנחנו מרגישים מאוימים אפילו טיפונת מבחינה פיזית (נגיד מכות, או שוד), יש לנו לחצני מצוקה ו"העיקר שלא תיפגעו ולא חשוב הכסף ולא חשוב כלום"...
אז הכוונה שלי - אין מה לפחד מלקוחות מתפרעים כי דווקא מהבחינה הזאת את מגובה.
אלימות מילולית - לפחות כל עוד את נמצאת במדינת ישראל - רודפת אותך בכל מקום עבודה. אם תברחי מאחורי הטלפון, את לא תהיי חסינה. זה עדיין פוגע וגורם לתחושות לא נעימות.
אז למה בכל זאת עדיף שירות פרונטלי? כי יש בו גם צדדים חיוביים. לראות חיוך, לקבל טיפ (פיזית), לפתח שיחה קטנה על החיים שמעבר למקום העבודה...
הלקוחות הקבועים! וואו, באמת שהם עושים את כל ההבדל.
ממליצה בחום!

נ.ב
אף פעם לא נתתי שירות טלפוני. תמיד הייתי פרונטלית. אז אני לא באמת יכולה להגיד מה יותר טוב ממה. אבל בגלל שהבנתי מה אופי העבודה ואני שומעת הרבה תלונות פה ומחברות...אני לא מצליחה למצוא יתרונות בזה..
 
שלום


אז ככה תודה רבה לכולם על התגובות והעידוד והעצות
אני עובדת במוקד של תחבורה ציבורית של אחת החברות במשק. וכמי שנאמר כאן באמת מי שמנבל את הפה לו לנציג בטלפון אינו יודע מה יהיה עליו על הנציג, מסתבר שלנציג יש גם חיים ורגשות ובעיות ומחשבות, יש כאלה שלומדים מתקדמים ויש כאלה שבוחרים לעסוק בזה כל החיים אני בכל אופן מכבדת את הבחירה של כל אחד והבחירה שלי היא שזה זמני מאוד ! לגבי הפרונטלי אני כן חושבת שזה יכול להיות נחמד יותר פעם עבדתי במכירות אז אם זה כרוך רק בשירות עדיף אבל אני ממש לא בקטע של חברות סלולר או כבלים ואני לא יודעת מה כבר יש עוד בשירות ללא מכירה. (לא בא בחשבון סופשבוע לילות) .
אני יכולה להבין כמו שנאמר שאני לעולם לא אתנהג ככה לנתוני שירות בשום מקום ולכן מרגישה עם עצמי טוב אבל עדיין
קשה לי מאוד לחזור הביתה לבעלי לכלב חחח להמשיך בשגרה ואפילו להירדם ולישון שינה סדירה אחרי 130 שיחות בערך כשמתוכם יש אולי 10 נחמדים ונעימים כל השאר זועפים מעצבנים ולא נעימים פשוט נמאס לי ואני כמובן מחפשת משהו אחר
הבעיה שאני ממש פוחדת להחליף שלא יצליח
 
למעלה