בנוסף לרשימה שכתובה כאן....
היא "טיפה" מיושנת, נכונה אולי לזמן שבו אני התחלתי לרקוד, בערך לפני שנתיים. אז בנוסף לזה, כמה שירים חדשים יותר או פחות שלא כלולים ברשימה: Con Cada Un Beso - Huey Dunbar Seduceme -La India Por Ese Hombre - Brenda K Starr Un Monton De Estrellas - Polo Montanez Un Monton De Estrella - Gilberto Santa Rosa Lloraras - Oscar D'Leon Mentiras - Victor Manuel El Pito - Isidro Infante Solito Solo - Miles Pena Estrella - Michael Stuart Comerte A Besos - Frankie Negron Thinking Of You (salsa) - Lenny Kravitz Tu Me Recordaras - Manolito Y Su Trabuco Como Decirselo - Son By Four Muevelo - Son By Four Acuyuye - DLG Temba, Tumba, Timba - Los Van Van Te Pone La Cabeza Mala - Los Van Van Todo Empezo - Eddie Santiago con Son By Four Rami - Odelia ve ha Montunos Quiero Robarte Un Beso - Salsa Kids Merecumbe - Los Titanes La Nueva Reina del Sabor - Choco Otra Mi Primera Rumba - La India Salsa Con Candela - Miguel Yamba Silvia Elena - Tamayo y su salsa Salsa Rai - Yuri Buenaventura y Faudel Perdoname - Gilberto Santa Rosa Recuerdos - Adolescentes Disco Azucar - Los Van Van יש לי עוד כמה שירי סלסה שאת רק רוצה. כל השרים שהזכרתי כאן ועוד הרבה הם חלק מהאוסף שלי.