הבהרה על הבהרה לעדו
גם בהסטוריה יש מקום לשנן, אם השינון מביא לתוצאות טובות, כמובן. אתן לך דוגמא אישית. אני למשל זוכרת הייטב סיפורים ותהליכים ויכולה לכתוב בהרחבה וכו' - אממה, יש לי באג בתוכנה. כל מה שקשור למספרים אני לא זוכרת, מחךיפה או מבלבלת. לכן, כשלמדתי הסטוריה שיננתי את התאריכים כי אחרת הייתי מפספסת נקודות יקרות. כלומר - אסטרטגיות למידה הן ברבים. חשוב לא להתקבע עם אסטרטגיה אחת אם אפשר להשיג תוצאות יותר טובות כשאתה מפעיל כמה. כמובן, אם מספיקה לך אחת - סבבה. אבל יש מקרים בהם אסטרטגיה אחת לא מספיקה. בכלל - מי שנכנס לתחום הזה של אסטרטגיות למידה, בעצם נכנס לתחום של גילוי אישי לגבי תהליכי חשיבה/למידה וסגנונות התמודדות עם חומרים שונים.