שלום,

שלום,

1.מבקשת את עצתכם: מדובר בשני ילדים בגילאים 11 ו- 9.2 שנים. 2.לקטנה שבהם לקות למידה ופער עצום בהשגים הלימודיים. רמתה היום עומדת על ידע של תחילת כיתה א'.[היא אמורה לעלות לכיתה ד']. 3.עברה איבחון מקיף ע"י פסיכיאטר לילדים ונמצאה בעל מנת משכל תקינה ומעלה. 4.מסיבות שונות יש לה קושי גם בהסתגלות לחיי חברה,היא לא השתלבה בביה"ס.גם לא בכיתה קטנה... 5.ההורים העלו באמצעותי את נושא החינוך הביתי בפורום העוסק בנושא. 6.אשמח לקבל המלצות לבית ספר לחינוך מיוחד [לא למפגרים] באזור אשדוד והסביבה.זאת במידה וההורים יבחרו לא ליישם את אופציית החינוך הביתי. וכמו כן,במידה ויידרשו הסעות יומיומיות: מי אמור לשאת בהוצאות אלו ובאילו שיעורים? 7.אודה לכם מראש. 8.בברכה.
 

Diana M

New member
עצה

פסיכיאטר ילדים אינו מאבחן רמת משכל. עד כמה שידוע לי. נראה לי תמוהה להכניס לחינוך ביתי ילדה שלא מסתגלת מבחינה חברתית. חינוך ביתי אומר לנתק אותה כמעט לחלוטין מבני גילה, למה זה אמור לעשות לה טוב? במידה וילדים מושמים בחינוך המיוחד, ההסעות משולמות על ידי משרד החינוך באמצעות הרשות המקומית. קשה למאוד לתת עצות נוספות היות ולא הבאת מידע. דיאנה
 
שלום לך,

הילדה לא מצליחה להשתלב במסגרת כיתה קטנה עקב בעיית קשב וריכוז על רקע רגשי . להורים נמסר שמנת המשכל שלה תקינה ומעלה וייתכן שלשם כך נעשה איבחון ע"י אדם אחר. ההורים שוקלים מסגרת חינוך ביתי בשל כל הקשיים -כולל חברתיים. תודה על המידע . להתראות
 
למעלה