דור האחת והיחידה
New member
שלום,
במסגרת בית הספר שלי יש לנו דבר שנקרא "מחויבות אישית" ולכן, אני בחרתי במדצי"ם... אז... זה לא אומר שהתחלתי להדריך, אלא מלמדים אותנו איך להדריך. עכשיו, אחרי כמה חודשים, ביקשו מאיתנו שכל אחד יעשה פעולה קצרה של 15 דקות ו... הפתיחה: 2-3 דקות גוף הפעילות: 10 דקות. סיכום: 2-3 דקות (זה תלוי אם הפתיחה הייתה 2 או 3 דקות) קיצר, הנושא שאני רוצה לעשות עליו הוא "גיל ההתבגרות" והנושא הזה נראה לי שכן יעניין את כולם כי כולנו בכיתה ט'. אז בדקתי ואכן, הנושא מתאים לגיל החניכים, מעניין את כל החניכים (נראה לי וזה נושא עם מסר. אבל... הבעיה היא בהגדרת המטרה. אני אמורה לשאול את עצמי מה אני רוצה להשיג ולאן אני רוצה להגיע... ואני לא יודעת איך לענות על זה... איך להגדיר את זה... ואני גם לא יודעת לעשות את ניסוח המטרה... ו.. שאלה.. יש לי דף עם רשימה של מתודות.. המתודות שיש לי הם: הכנת כרזה/ פרסומת, מדרש תמונה, שימוש בקטעי עיתונות, סיעור מוחין (שמש), שימוש בקטעי מקורות, משפט ציבורי, משחק הזיכרון, שאלון, חידון, תפזורת, תשבץ, השלמת היגדין, דומינו, סרט, בינגו, מדרג העדפות, יצירה, פסיפס, בישול, קולאז', מכירה פומבית, תסכית, כל האמת, 9 בריבוע, פיצוחים, סיפור, דיון או משחק... לכל דבר יש לי הסבר.. השאלה.. מה כדאי לי לעשות מפה?! או שאולי כדאי לי משהו אחר? יש משהו יותר מקורי?! אני גם לא יודעת איך לעשות את הפתיחה והסיום. סליחה על הבורות אני פשוט רק מתלמדת..
במסגרת בית הספר שלי יש לנו דבר שנקרא "מחויבות אישית" ולכן, אני בחרתי במדצי"ם... אז... זה לא אומר שהתחלתי להדריך, אלא מלמדים אותנו איך להדריך. עכשיו, אחרי כמה חודשים, ביקשו מאיתנו שכל אחד יעשה פעולה קצרה של 15 דקות ו... הפתיחה: 2-3 דקות גוף הפעילות: 10 דקות. סיכום: 2-3 דקות (זה תלוי אם הפתיחה הייתה 2 או 3 דקות) קיצר, הנושא שאני רוצה לעשות עליו הוא "גיל ההתבגרות" והנושא הזה נראה לי שכן יעניין את כולם כי כולנו בכיתה ט'. אז בדקתי ואכן, הנושא מתאים לגיל החניכים, מעניין את כל החניכים (נראה לי וזה נושא עם מסר. אבל... הבעיה היא בהגדרת המטרה. אני אמורה לשאול את עצמי מה אני רוצה להשיג ולאן אני רוצה להגיע... ואני לא יודעת איך לענות על זה... איך להגדיר את זה... ואני גם לא יודעת לעשות את ניסוח המטרה... ו.. שאלה.. יש לי דף עם רשימה של מתודות.. המתודות שיש לי הם: הכנת כרזה/ פרסומת, מדרש תמונה, שימוש בקטעי עיתונות, סיעור מוחין (שמש), שימוש בקטעי מקורות, משפט ציבורי, משחק הזיכרון, שאלון, חידון, תפזורת, תשבץ, השלמת היגדין, דומינו, סרט, בינגו, מדרג העדפות, יצירה, פסיפס, בישול, קולאז', מכירה פומבית, תסכית, כל האמת, 9 בריבוע, פיצוחים, סיפור, דיון או משחק... לכל דבר יש לי הסבר.. השאלה.. מה כדאי לי לעשות מפה?! או שאולי כדאי לי משהו אחר? יש משהו יותר מקורי?! אני גם לא יודעת איך לעשות את הפתיחה והסיום. סליחה על הבורות אני פשוט רק מתלמדת..