שלום...

PingPong18

New member
שלום...

היום היתי במוטורולה סנטר בחדרה וביקשתי שיחליפו לי את הפומית המכשיר שלי משום שהיא הספיקה לצבור הרבה סריטות (אחת גדולה ועמוקה ביותר) לצערי הם סירבו ואמרו לי שהסריטות לא רציניות ולכן הן לא יחליפו רוצי לציין שכשנכנסתי ישר שאלתי אם אחריות יצרן על המכשיר מכסה במקרה של סריטות - וענו לי שכן, אבל כשראו את הסריטות על המכשיר שלי הם אמרו שזה לא משהו רציני... דבר נוסף - אחרי זה הם הוסיפו ואמרו שבכלל עדיין אין ליהם חלקי חילוף למכשיר שלי אז גם אם הם היו מסכימים לתקן - לא היה את החלקי החילוף המתאימים. האם זה לא זלזול ??? סריטות זה דבר יחסי ובעיניי זה יראה כדבר נורא ומכער אבל בעיניהם זה כלום... ודבר נוסף המכשיר כבר חודש בשוק איך לעזאזל אין לא חלקי חילוף עדיין? ואם המכשיר שלי היה הולך טוטאלוס? היתי נשאר בלי מכשיר עד שחלקי החילוף יגיעו ? בושה. אייל.
 

odedg

New member
אחריות ותשלום

אם בכתב האחריות יש אישור להחלפה של הפומית עקב נזקים כאלה, הרי זכותך לדרוש. אם מדובר בפגם, אז יתכן וגם אם לא כתוב במפורש. אם בפגמים שאתה יצרת, מה לך כי תלין?
 
למעלה