שלושה טיפים חשובים לשיחת שיווק בטלפון

שלושה טיפים חשובים לשיחת שיווק בטלפון

כמעט בכל עסק ניתן למצוא שימוש בשיחות טלפון למטרות שיווקיות או מכירותיות שונות: שרותי מועדון לקוחות, מכירה חוזרת, קביעת פגישות (טלמיטינג) לאנשי שיווק, מכירה ישירה בטלפון ועוד. ניתן להשתמש ב 3 חוקים בסיסיים על מנת להגביר את האפקטיביות של שיחות אלו:
1. ** טבעיות ***
טבעיות הינה המרכיב החשוב ביותר. בשיחה, קיים קצב טבעי שנוצר ללא מאמץ כאשר הדובר משוחח בטבעיות. כאשר הדובר מנסה לעשות משהו אחר מלבד לשוחח (מנסה להיצמד בכח לדפוס הדיבור שהוגדר לו; קורא / מקריא טקסט; עסוק בדברים אחרים), הקצב הרגיל של השיחה מופר והאפקטיביות שלה יורדת מבחינת הלקוח .
2. ** תרגול **
טבעיות מושגת על ידי הבנה ותרגול. כדי לייצר את הטבעיות הזו, יש להגדיר את תהליך השיחה, את השאלות הנפוצות עימן הדובר צריך להתמודד כמו גם התשובות להם ואת כל הכלים הנדרשים על מנת לבצע את מטרת השיחה. לאחר מכן, יש לתרגל את השיחה עד לנקודה שבה תוכלו לנהל שיחה לגמרי טבעית.
3. *** להתחבר לחווית הלקוח **
הלקוח (וחוויותיו, וצרכיו) הם מעניינים ואיש המכירות או הטלפן הם המתעניינים. סקרים וניסיון מראים ששיחות טלפון שבהן נמצא נושא שיחה מעניין עבור הלקוח נוטות לייצר קרבה ומכירה גבוהה יותר משיחות סתמיות (גם אם ארוכות יותר).
אז נסו להשתמש באחד או יותר מהחוקים , אין לי ספק שהתוצאות יגיעו.
בהצלחה !
לטיפים ומידע נוסף בקרו באתר שלנו : [URL='http://www.4ward.co.il']www.4ward.co.il[/URL]
נשמח להתייחסותכם :)
משה הרשקו
ייעוץ עסקי Forward

 
למעלה