השניים הראשונים נראים לי הגיוניים
לגבי השלישי - לא יודע, נקודת היחוס ונקודת המכוון לא נראו לי אף פעם כאלו קריטיות כך שצריך לכוונן אותן בעדינות לפי המהירות. דעתך, איציק?
 
ואפילו לגבי השניים הראשונים - גישה מיוצבת במהירות הנכונה היא חשובה, אבל במטוסים שאנו מטיסים (קלים עם מטוסי בוכנה), גם אם הגישה "יוצאת מיצוב" אפשר לחזור די בקלות לגישה מיוצבת. לא שאני בעד הטסה לא מיוצבת כרונית, וצריך לדעת מתי ללכת סביב, אבל גם צריך לדעת מתי לא.
לעניין הקיזוז, בהחלט נכון ועוזר, אבל לא הייתי הופך את זה לדת.
 
אישית, אני חושב שה4-5 שניות האחרונות בנחיתה (כלומר ההצפה) הן הכי קשות ללימוד, במיוחד מאחר והן סה"כ 4-5 שניות בכל הקפה. לעניות דעתי, שווה ללכת למסלול ארוך במיוחד, ושם לעשות הצפה לאורך מרחק מכובד, משהו כמו 30 שניות. זה מלמד נהדר איך בדיוק צריך להראות ולהרגיש המטוס במצב כזה.