שפירא מאיר
New member
שלוש מילים: "שירות הוט - יוק!"
הבעיה המרכזית של חברות שיש להן שליטה בנושא מסויים, שעד מהרה החברות העוסקות בנושא משוות תנאי אי-שירות, ובעצם הופכות למונופול, וכך הן מרגישות חופשי להתעלל בצרכנים, הלקוחות שהם בעצם נותני לחמם של החברות הללו.
אני מנוי בהוט מזה כעשרים שנה. אתמול (שבת) התקלקל הממיר ופניתי לשירות. אחרי בדיקות שונות קבע הבחור שאמנם הממיר התקלקל וזימן לי טכנאי ל-יום חמישי !!!!!
שאלתי אם הוא לא חושב שזו חוצפה להשאיר אנשים בלי טלויזיה שבוע, והוא כמובן טען שאלו ההוראות.
דברתי עם מי שהזדהה כאחראי והבהרתי לו שאני רואה בכך הפרת חוזה, כיוון שכאשר התחברתי, הבטיחו לי טכנאי תוך 2-4 שעות, שעות לא שבועות.
כמובן שלא עזר לי שום דבר.
ברור לי שהם צימצמו את מספר הטכנאים באופן דרסטי כדי לחסוך כסף, כשבכלל לא מענין אותם מצב השירות ללקוחות.
הבעיה שהם ויש הפכו בעצם למונופול, כיוון ששתי החברות מתנהגות אותו הדבר. לבת שלי יש יס והם רוצים לעבור להוט......
זה פשוט סיפור שלא נגמר.
אני הולך לחפש את החוזה הראשון מול הוט, ואם כתוב שם זמן הגעת הטכנאי, אתלונן לפני מי שצריך, אולי משהו יזוז. הרבה תקוה אני לא רואה כאן.
ומה שהמוזר ביותר בעיני, שבחברות רבות שעוסקות בשירות, כולם ללא יוצא מהכלל מזלזלים בלקוחות שהם האחרונים שיתחשבו בהם , שהם בעצם נותני לחמם של החברות. בלי הלקוחות החברות ייסגרו.
זה לא מענין את אף אחד.
הבעיה המרכזית של חברות שיש להן שליטה בנושא מסויים, שעד מהרה החברות העוסקות בנושא משוות תנאי אי-שירות, ובעצם הופכות למונופול, וכך הן מרגישות חופשי להתעלל בצרכנים, הלקוחות שהם בעצם נותני לחמם של החברות הללו.
אני מנוי בהוט מזה כעשרים שנה. אתמול (שבת) התקלקל הממיר ופניתי לשירות. אחרי בדיקות שונות קבע הבחור שאמנם הממיר התקלקל וזימן לי טכנאי ל-יום חמישי !!!!!
שאלתי אם הוא לא חושב שזו חוצפה להשאיר אנשים בלי טלויזיה שבוע, והוא כמובן טען שאלו ההוראות.
דברתי עם מי שהזדהה כאחראי והבהרתי לו שאני רואה בכך הפרת חוזה, כיוון שכאשר התחברתי, הבטיחו לי טכנאי תוך 2-4 שעות, שעות לא שבועות.
כמובן שלא עזר לי שום דבר.
ברור לי שהם צימצמו את מספר הטכנאים באופן דרסטי כדי לחסוך כסף, כשבכלל לא מענין אותם מצב השירות ללקוחות.
הבעיה שהם ויש הפכו בעצם למונופול, כיוון ששתי החברות מתנהגות אותו הדבר. לבת שלי יש יס והם רוצים לעבור להוט......
זה פשוט סיפור שלא נגמר.
אני הולך לחפש את החוזה הראשון מול הוט, ואם כתוב שם זמן הגעת הטכנאי, אתלונן לפני מי שצריך, אולי משהו יזוז. הרבה תקוה אני לא רואה כאן.
ומה שהמוזר ביותר בעיני, שבחברות רבות שעוסקות בשירות, כולם ללא יוצא מהכלל מזלזלים בלקוחות שהם האחרונים שיתחשבו בהם , שהם בעצם נותני לחמם של החברות. בלי הלקוחות החברות ייסגרו.
זה לא מענין את אף אחד.