שלוש שאלות על נג"ש

shiri 80

New member
שלוש שאלות על נג"ש

1. איך הם עושים את זה ? שומרים על קצב קבוע ובסוף נותנים ספרינט ? מראש הולכים מאמץ מקסימלי ? מתחילים חזק ואחכ קצב יורד ? הרי ברור שיש תוכנית עבודה לפני ,וסהכ אין שינוי בתנאי השטח ...והתייחס לשאלה עד כמה משנה ידיעת הזמן של האחרים ? הרי אם אתה נותן מקסימום מאמץ גם אם אחר עשה את זה בשעה זה לא ממש ישנה לך ... 2. שאלה טכנית .מה היתרון של האירובר - מניסיון בספינינג יושעת שככל שהידיים יותר רחבות על הכידון עניין הנשימות קל יותר (או שאצל מקצוענים זה לא פונקציה?) וכמו כן מה ההבדל בין גלגל רגיל לגלגל שהם משתמשים בו בנג"ש ואם כבר אז למה אחד ולמה האחורי ... 3. האם יש מס קטעים בטור שחובה שיהיו נג"ש? 1 קבוצתי ו2 אישי ? האם הקטעים האלו זהים כל שנה ? ותודה לכל העונים , עוד מעט זה נגמר . ============== עכשיו נראה אותו ממשיך שנה הבאה , זו לא חוכמה לשבור את השיא ולעזוב .
 

sonc

New member
קצת תשובות

קיבלת מלאנס תשובה בראיון הסיום לשאלת הקצב. היום למשל הוא פתח בטירוף, שמע שלקח 45 שניות מאולריך ואז נרגע כדי להמנע מסיכונים- נפילה או קריסה. באלפ ד'הואז פתח שמרני והאיץ בסיום. אכן את צודקת- תנוחת אירובר מהווה גורם מגבלתי (רסטריקטיווי) בעבודת הנשימה. אלא שהרווח המתקבל מהירידה בהתנגדות הרוח (זה אין בספינינג. הפסד שלכם) גדול ה ר ב ה יותר. בעיקר במהירויות גבוהות- היום כולם עלו מ- 40 קמ"ש ממוצע, ארמסטרונג הגיע ל- 70 (ראו במד המהירות של האופנוע המצלם). ומספר הקטעים משתנה משנה לשנה וכך גם אופיים ואורכם. הרושם תמיד מהתבטאויות המארגנים שהמינון נתפר כדי להקשות על מנצח שעברה בין אם שמו לאנס ובין אם שמו מיגל הגדול שהיה מחסל את כולם בנג"ש.
 
למעלה