שלוש שאלות על נג"ש
1. איך הם עושים את זה ? שומרים על קצב קבוע ובסוף נותנים ספרינט ? מראש הולכים מאמץ מקסימלי ? מתחילים חזק ואחכ קצב יורד ? הרי ברור שיש תוכנית עבודה לפני ,וסהכ אין שינוי בתנאי השטח ...והתייחס לשאלה עד כמה משנה ידיעת הזמן של האחרים ? הרי אם אתה נותן מקסימום מאמץ גם אם אחר עשה את זה בשעה זה לא ממש ישנה לך ... 2. שאלה טכנית .מה היתרון של האירובר - מניסיון בספינינג יושעת שככל שהידיים יותר רחבות על הכידון עניין הנשימות קל יותר (או שאצל מקצוענים זה לא פונקציה?) וכמו כן מה ההבדל בין גלגל רגיל לגלגל שהם משתמשים בו בנג"ש ואם כבר אז למה אחד ולמה האחורי ... 3. האם יש מס קטעים בטור שחובה שיהיו נג"ש? 1 קבוצתי ו2 אישי ? האם הקטעים האלו זהים כל שנה ? ותודה לכל העונים , עוד מעט זה נגמר . ============== עכשיו נראה אותו ממשיך שנה הבאה , זו לא חוכמה לשבור את השיא ולעזוב .
1. איך הם עושים את זה ? שומרים על קצב קבוע ובסוף נותנים ספרינט ? מראש הולכים מאמץ מקסימלי ? מתחילים חזק ואחכ קצב יורד ? הרי ברור שיש תוכנית עבודה לפני ,וסהכ אין שינוי בתנאי השטח ...והתייחס לשאלה עד כמה משנה ידיעת הזמן של האחרים ? הרי אם אתה נותן מקסימום מאמץ גם אם אחר עשה את זה בשעה זה לא ממש ישנה לך ... 2. שאלה טכנית .מה היתרון של האירובר - מניסיון בספינינג יושעת שככל שהידיים יותר רחבות על הכידון עניין הנשימות קל יותר (או שאצל מקצוענים זה לא פונקציה?) וכמו כן מה ההבדל בין גלגל רגיל לגלגל שהם משתמשים בו בנג"ש ואם כבר אז למה אחד ולמה האחורי ... 3. האם יש מס קטעים בטור שחובה שיהיו נג"ש? 1 קבוצתי ו2 אישי ? האם הקטעים האלו זהים כל שנה ? ותודה לכל העונים , עוד מעט זה נגמר . ============== עכשיו נראה אותו ממשיך שנה הבאה , זו לא חוכמה לשבור את השיא ולעזוב .