שלחתי לנשיא המדינה

dory30

Well-known member
לכבוד יצחק הרצוג, נשיא המדינה



אני מאמין שבמייל זה אני מבטא את מחשבותיהם של ישראלים רבים. בעיקר מתקופת מגיפת הקורונה, לאחריה תקופת "המהפכה המשפטית" וכמובן, אסון השבעה באוקטובר שהובילה למלחמה הארוכה בתולדות המדינה, אנו חווים עידן עצוב וכאוב בתולדותינו.
ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, מנהיג את העם בשנים האחרונות (בעיקר מרגע פתיחת משפטיו הפליליים) בצורה לא אחראית ואף מסוכנת. השיטות: שיסוי איש ברעהו, הרכבת ממשלות המורכבות מאנשים חסרי כישורים, זלזול באנשים שאינם נמנים עם הבייס הפוליטי שלו וכדומה. גישה זו, המונהגת (יש לשער) בהשפעת משפחתו וכן יועציו הפוליטיים -–מסוכנת הן בזמנים רגילים והן בשעות חירום ומלחמה. השביתה במשק שפרצה אתמול אמורה להדליק אצלו ואצל החברים בממשלתו נורה אדומה, אין לו מנדט לשלוט! שלטון היחיד שמזכיר מדינות סמי דמוקרטיות ואף טוטאליטריות ברחבי העולם, מוליך את את עם ישראל לאבדון ואף עולה, כפי שכולנו יודעים, בחייהם של החטופים הנמקים במנהרות בעזה.

שיעבוד המדינה לצרכיו הפוליטיים של ראש ממשלה שנמצא אשם בשלושה תיקים פליליים ובמותם של 43 אנשים באסון מירון (וכמובן במות אזרחים וחיילים במלחמה הנוכחית) , מחייב פעולה נחושה ותקפה. אני מצפה ממך להתעלות לגודל השעה ולהמליץ ליועצת המשפטית לממשלה על נבצרותו של נתניהו בלא דיחוי . נכון שאופייך הפשרני והנוח מנוגד לכך, אבל אין פשרות על דמוקרטיה ועל החיים. כמו בסרט "הבלתי משוחדים", אין מביאים אקדח לקרב סכינים. כל יום שעובר מסכן את אזרחי המדינה ואת חייליה. הגיע הזמן לקחת פיקוד ולהיות בצד הנכון של ההיסטוריה . ולא, תיזכר לדורי דורות כשותף מלא לחורבן הבית לא פחות מאוסף שריו ההזויים, הקיצוניים, הלאומניים, המשתמטים והמושחתים (זולת מספר צדיקים בסדום).אודה לך אם תעשה את המעשה המתבקש, שיהפוך אותך ממגינו הנלהב של נתניהו למציל האומה.
 
למעלה