שליחת חלק לחו"ל לשיפוץ

mz 2t power

New member
שליחת חלק לחו"ל לשיפוץ ../images/Emo53.gif

היי, שלחתי ראש מנוע של ווספה לחריטה מיוחדת בארה"ב.ראש המנוע של הווספה שוקל קצת יותר מקילו כך שזה היה שווה לי.במקרה הזה את הראש המשופץ אני שולח לחבר בניו יורק והוא יביא אותו איתו לארץ בחזרה. השאלה שלי היא: במקרה והייתי רוצה שישלחו לי את החלק חזרה לארץ,איך זה הולך מבחינת המכס?לא קניתי את החלק,רק שלחתי אותו לשיפוץ,איך אני דואג לכך שלא יווצר מצב שאני מקבל את החלק המשופץ חזרה ופתאום דורשים ממני תשלום עבורי?זאת סוגיה מעניינת,למישהו היה נסיום עם זה? אני שואל את השאלה הזאת מכיוון שבעתיד אני מעוניין לשלוח לחנות הזאת גם קרבורטור לשיפוץ\שדרוג אבל אז אני אצטרך שילחו לי אותו חזרה בדואר.
 

tomergg

New member
תבדוק איתם מראש ותשמור על כל המסמכים

והקבלות של השליחה. אני ממליץ בחום להמשיך להשתמש בשירותם של החברים.
 

mz 2t power

New member
עם מי אני יכול לבדוק?

שזה מגיע לארץ זאת הבעיה.הוא יכול לכתוב שהוא סה"כ החליף בקרבורטור מחט ב 10 דולר. כי אני חושב על זה בעצם,אפשר לשלוח חלק גמור ולהביא במקומו חלק חדש ולהצהיר ששלחתי אותו לתיקון ולהמנע מתשלום המיסים,מוזר.. במקרה שלי אני באמת מתכוון לשלוח את הקרבורטור לשיפוץ ולא לעשות קומבינה כזאת או אחרת.פשוט לא עושים את השדרוג לקרבוטור בארץ.
 

tomergg

New member
תקפוץ לדואר המרכזי בת"א ותשאל שם את המנהל.

כדאי לרשום הכל בכתב, ואולי גם להקליט. כמו כל דבר ממשלתי, יד ימין שם לא יודעת מה יד שמאל עושה. יכולים להגיד לך עכשיו משהו אחד ואח"כ אחר. תיהיה נודניק ותשאל שאלות ספציפיות. יש סעיף במכס על החלפת מוצרים, אולי יש גם על תיקון.
 

tomergg

New member
קןמה ראשונה מצד ימין, אני לא זוכר את שמו

הוא נחמד יחסית.
 
למעלה