שליחת חשבונית לקונה

שליחת חשבונית לקונה

היי היום הצלחתי למכור בפעם הראשונה שני מוצרים (בניסיון השני ועם אפס פידבקים בחשבוני). שלחתי לקונים חשבונית עם המלל הבא: hi there. item will be sent approximately 24-48 hours after the Payment. i will send you tracking number when its sent. thank you for buying. please feadback after you get the item. א) אם תתעלמו לרגע מחוסר הרווחים ומהניקוד שלא במקום יחסית (אין לי מושג איך לשנות את זה כאן), מה דעתכם על המלל? ב) תקנו אותי אם אני טועה, עכשיו אני צריך לחכות שיישלמו, לפדבק את הקונה על התשלום, לשלוח לקונה את המוצר, ולקוות שהוא גם ייפדבק? בזאת סיימנו?
 

ranzz

New member
לא... חכה שהוא יתן פידבק לאחר שיקבל את המוצר

 

latingate

New member
אני בעד לתת פידבק מייד לאחר התשלום

הקונה ביצע את חלקו - תן לו פידבק ! זו דעתי על כל פנים. השיטה של לחכות שהקונה יתן לך פידבק ורק אח"כ אתה - נראית לי מעצבנת ולא פיירית
 

roeeya

New member
גם אני

ככה לפחות יש לך אפשרות לתת לו פידבק שלילי אם הוא עושה "קונצים" אחרי קבלת המוצר
 

evilihi

New member
יש משהו בדבריך, אבל

גם אני בשיטה של לקבל ואחרי זה לתת - מהסיבה הפשוטה שאחוז מאוד גבוה מהקונים לא טורחים להשאיר פידבק! כבר נתקלתי במישהו עם 20+ פידבקים חיובים שקיבל כקונה - אבל לאף אחד מהמוכרים הוא לא השאיר פידבק. המוטו שלי הוא שאם לי יש את הזמן (אפילו החצי דקה) להשאיר פידבק למישהו - אני דורשת לקבל את התמורה. נמאס לי להתחנן לאנשים לפידבקים - ויש את אלה שלא עונים בכלל לבקשה או ששולחים לך במייל: GOOD TRANSACTION A+
 
גם אני

משאירה לאחר שקיבלתי. יש לי מלא כאלו שלא השאירו פידבקים,אני לא מתחננת וגם לא מבקשת - מי שרוצה שישאיר ומי שלא - גם לא יקבל. ומעבר לזה - השארתי פידבקים למוכרים והם לא טרחו להשאיר להשאיר לי ! אז אני הפסקתי לייחס חשיבות יתר לכל הפידבקים האלו . ובכלל בוא לא נשכח שהמטרה הסופית היא כסף ולא פידבקים ואם אני מוכרת אז הכל בסדר מבחינתי.
 
נכון...המטרה היא כסף ולא פידבקים

אבל הרבה פידבקים טובים מחזקים אותך כמוכרת. אני גם לא רץ אחרי לקוחות לקבל פידבקים...אבל בתחילת הדרך גם אני רצתי ועוד איך רצתי...
 
לא מסכים

אבל עם ניק כמו "תמכור תמכור" אני מבין שמה שמעניין אותך זה הכסף. עכשיו ברצינות: אמנם זה לא כלול בחוקי Ebay שצריך להשאיר פידבק כאשר כל צד סיים את חלקו בעיסקה אבל זהו הנוהג. למזלנו כיום רוב האנשים אכן פועלים כך ומשאירים פידבק לאחר קבלת התשלום. מעניין יהיה אם בעתיד בגלל שיותר ויותר מוכרים יחכו לקבלת פידבק המצב יתהפך. אני גם לא מבין את התירוץ הזה שמחכים לראות מה יהיה הפידבק של הקונה. אם אתה עושה את העבודה שלך כמו שצריך אז למה לך לפחד לקבל פידבק שלילי. לדעתי זה רק מצביע על כך שאתה מוכר שאינו מאמין במוצר שלו ובעבודה שלו. אני אספן שקונה ומוכר באופן קבוע ב-Ebay. תמיד לאחר קבלת תשלום אני משאיר פידבק. תמיד לאחר קבלת המוצר אני משאיר פידבק. גם אם לא קיבלתי מהמוכר. אני רק יודע שאני בחיים לא אקנה יותר אצל אותו המוכר שלא השאיר לי פידבק. (ואני לא היחיד) זירת האספנים ב-Ebay היא לא פחות עניפה מזו של מוכרי הסלולר/דיגיטל/חיקויים למיניהם. במונחים של היקף העיסקאות היא גם עולה עליהם. מי שמתנהג (מלשון נוהג) שם כמו שצריך, זוכה למוניטין אשר מביא לו רווחים יפים. ובדרך גם זוכה להכיר אנשים נחמדים ואף יוצר חברויות אשר יקרות יותר מעוד כמה דולרים. כל טוב, רוני.
 
רוני, למה כועס?

כתבתי בפירוש שפידבקים זה חשוב ויש באיביי לא מעט לקוחות שמנצלים את נושא הפידבקים כדי לקבל הנחות, זיכויים ושאר ירקות כאשר ה"נשק" היחיד נגדם הוא הפידבק החוזר. לפני שבועיים קיבלתי שני פידבקים שליליים, למה? אז ככה: 1) נאלץ לשלם מכס על המוצר, כאשר הצהרתי במפורש בדף המכירה כי אני מצהיר על ערך מלא ויתכן כי יהיה מכס שישולם ע"י הלקוח...הוא הסכים להוריד את הפידבק רק לאחר שהחזרתי לו את עלות המכס שהוא שילם...פידבק לא הכרחי שירד. 2) לקוח אחר הרס את המוצר בניסיון הראשון (צעצוע על שלט שהתנגש בסלעים), הוא הודה כי הוא אשם והוא זה שהרס את המוצר אבל נתן פידבק שלילי ודרש לקבל את כספו חזרה תמורת הורדת הפידבק...רק בגלל הנבזיות שלו...החזרתי לו פידבק שלילי ואני לעולם לא אחזיר לו את הכסף, בנוסף גם חסמתי אותו מקניות עתידיות... אם תרצה יש לי עוד 2-3 דוגמאות נחמדות...בקיצור, לא כולם נחמדים ואנשים איכותיים כפי שאתה חושב, לפחות לא אלו שאני נתקלתי בהם (ולא, הם לא היו ישראלים לאלו שחושבים כך
). לגבי ההערה הראשונה שלך...אז כן, אני באיביי בשביל הכסף...אני מתפרנס מכך ולא רואה בזה שום דבר רע כפי שאתה מציג זאת. יותר מזה, בשימוש ב-seller manager pro (כלי שפותח ע"י איביי למען המוכרים באתר) המוכר יכול לבחור האם להשאיר לקונה פידבק מיד לאחר התשלום או רק לאחר קבלת פידבק...כך שאפילו איביי "מאשרת" שימוש בשיטה זו. אשמח לשמוע (לקרוא) את תגובתך...
 
חברויות זה נחמד

אבל איביי זה עדיין לא אתר הכרויות ואני מאמינה שכולם שם בשביל הכסף ומי שחריג פה זה אתה דייג שמח ולא תמכור תמכור.
 

evilihi

New member
הממ...

האמת שבקטע של חברויות אני מסכימה - את אחת החברות הטובות שלי פגשתי דרך איביי
אבל כולנו פה בשביל לעשות כסף. דייג - טוב שלא שכנעת אותנו לעשות מכירות של 1 סנט עם משלוח רשום בדואר מהיר חינם לכל העולם... נו באמת...
 

evilihi

New member
אין שום "נוהג"

מי שרוצה משאיר, מי שלא רוצה לא משאיר. כבר היו לי כאלה שרצו לקבל קודם - אין מצב שאני אשאיר פידבק לפני שקיבלתי. איך אמר תמכור? בתחילת הדרך רצתי, ועוד איך רצתי.... סלח לי, אבל מה שכתבת למעלה זה שטויות..בלשון עדינה...
 
למעלה