תשובות נוספות
הי,
תודה על המענה.
כך זה בדיוק עובד אצלי.
בשביל ההברות שכחתי לציין אני מוכר מאוד מנוסה אם מחזור מכירות גדול ומעל שמונה שנים של מכירות באיביי,אמזון,וולמרט,סיריס וNewegg
לגבי השאלות שלך.
"יש לי יומיים להחזיר?"-הכוונה להחזיר את הכסף לקונה.
איביי בחודשים האחרונים עשו שינוי גדול לגבי ההחזרות שלהם והם נהיו יותר קשוחים אם המוכר ומיטיבים יותר אם הקונה.
השינויים האלו שאייבי עשו שינוי טיפה את הנהלים.
הייתי רוצה:
1.שהלקוח ידבר איתי טלפונית איך להחזיר את הסחורות ולא להדפיס "שיפניג לייבל" של איביי(שכחתי לציין יש לנו משרד בארצות הברית).
מכיוון שיש הרבה גניבות בהחזרות מחברת המשלוחים ואנחנו רוצים להסביר איך לארוז את המוצר בצורה לא מחשידה.
2.אייבי נותנים יומיים להחזיר את הכסף מהרגע שהסחורה הגיעה אליך במידה ולא החזרתה את הסכום,איביי עצמאית לוקחים את הכסף מחשבון הפיפאל שלך.
מכיוון שאנחנו צריכים מומחה שיאשר שהפריט שחזר לא מזויף התהליך יכול לקחת עוד זמן לכן אנחנו רוצים לקנות עוד זמן מאיביי שנוכל לדווח להם אם יש בעיות במשלוח.
איך משנים את ההגדרות מעבר ליומיים?
קראתי היום כתבה מעניינת שאיביי הולך לעשות שינויים בקרוב למדיניות ההחזרים שיטיב גם אם המוכרים כי כרגע הם נתנו יותר מדי כוח לקונים והם רוצים לתת יותר איזון בין הקונה למוכר.
אפשר לקרוא את הכתבה בלינק הבא:
https://www.ecommercebytes.com/C/blog/blog.pl?/pl/2019/4/1556501250.html