שלי יחימוביץ + פייסבוק

אדם 08

New member
שלי יחימוביץ + פייסבוק

לילה טוב! שתי שאלות שלא קשורות אחת לשניה בעליל. 1)אבי מעוניין לשלוח מכתב עם בקשה אישית לשלי יחמוביץ. איך הדרך הכי מקובלת/מהירה/נוחה לעשות זאת? מצאתי את הדף הרשמי בפייסבוק אבל אין אפשרות לשלוח משם הודעה. מה המייל או הפקס של לשכתה? האם זה יגיע אליה? 2) אם אני רוצה לקבל למייל התראות על כל פוסט שמופיע בעמוד הבא: http://www.facebook.com/?ref=hp#!/10bis איך אני מגדיר זאת? תודה ולילה טוב!
 

turo

New member
תשובה לשאלה 2

הדרך הכי פשוטה : תשמור את הדף במועדפים שלך ותכנס אליו משם כל יום. הדרך העקיפה : פייסבוק מאפשר לך לשנות את ההגדרות של הפוסטים שמופיעים אצלך בדף הבית (בפייסבוק כמובן), כלומר יש לו 2 אפשרויות עיקריות : 1) הצג את כולם. 2) הצג את אלו שאני הכי מתקשר איתם. כלומר אם תבחר באפשרות השניה ותכנס לדף שלהם (זה שאתה מעוניין לקבל עליו פוסטים) כמה פעמים, אז פייסבוק יתחיל להציג לך אותו לבד בדף הבית וכשאני אומר להציג, אני מתכוון שהוא יראה לך כל פוסט חדש שהתפרסם שם. כל מה שאתה תצטרך לעשות זה לשמור על ה"מערכת יחסים" הזו עם הדף, אם תיכנס אליו יחסית הרבה אז אותו הוא יציג לך הרבה.... (בהתאם לאפשרות השניה שאמרתי). מקווה שלא סיבכתי את ההסבר יותר מדי.
 

אדם 08

New member
תודה

אבל מישהו שלח לי קישור לאתר שעושה בדיוק את השירות הזה. ========= מניסיון- Hyperalerts עושה את העבודה. למיטב ידיעתי, זה אחד הפתרונות היחידים בנושא, שממילא בעייתי, בגלל שפייסבוק לא מספקים את ההתראות הללו. http://www.hyperalerts.no/
 

אדם 08

New member
עטיפת פצפצים

שלום, אחי הקטן רוצה להתחפש לחבילה ארוזה. מישהו מכיר מקום שניתן לקנות ממנו בזול מטרים של ניילון עם פצפצים? אולי באזור התעשיה?
 

אדם 08

New member
התראה SMS על מייל מסוים../images/Emo248.gif../images/Emo248.gif

שלום! מישהו יודע איך אני יכול לקבל סמס כשמייל מנמען מסוים מגיע לחשבון הג'ימייל שלי ? מודה לעוזרים
 
למעלה