שלי - שילוב בגן רגיל
היי שלי - ביום שישי,כמו בשבועות האחרונים, הלכנו לגן ליד הבית ולא הגן המיוחד. בהתחלה, היא נגשה לצייר. היא בקשה ממני להכין לה מעטפה (כדי להכניס בפנים את הציור). הגננת לא הספיקה להכין לה מגירה עם השם, כי היתה חולה. אח"כ היתה קבוצה בצד שעבדה עם הגננת על סיפור ברצף. היא שאלה אותי אם אפשר לתת לשלי לעשות זאת. אמרתי שננסה. שאר הילדים גם סיפרו את הסיפור במילים שלהם והגננת כתבה בדפוס את הסיפור. הם דברו על "ינוקא" שזה שתיל קטן. הסיפור ברצף היה קשור לטו בשבט (תמונה עם חפירת גומה ואח"כ השקייה והשתיל שגדל). שלי גזרה את התמונות קודם, אך לא ידעה כל כך לסדר לפי הסדר. היא התחילה עם שתיל קטן. הראיתי לה שצריך לחפור גומה כדי להניח בה את השתיל ואח"כ צריך להשקות ורק אח"כ יצמח שתיל קטן. שלחתי איתה היום לגן המיוחד, אולי הגננת תעזור לה לספר את הסיפור בהמשכים. בהמשך היום שוב היתה יום הולדת, הפעם ביקשה ילדה, שישבה ליד שלי, את ילדת יום ההולדת להזמין את שלי (היא הצביעה על שלי) לריקוד עם הזר. אח"כ ביקשה הגננת את שלי לתת את הזר לאמא של ילדת היום הולדת. היא לא רצתה, כי לדעתי התביישה. הגננת נתנה לשלי את הזר (הדגימה לה איך לאחוז) וביקשה ממנה שוב לתת את הזר. הפעם שלי ביצעה זאת יפה מאוד. אח"כ היה ריקוד זוגות עם שערים כאלה, שלי הצביעה והוזמנה ע"י ילדת יום ההולדת. היא רקדה יפה מאוד ובשמחה. אח"כ היה ריקוד עם חישוק והיא הוזמנה בסוף ולכן לא היה לה מספיק זמן לרקוד לפני סיום השיר. היא טענה שאין לה מספיק מקום ולכן כמעט שבכתה. אמרתי לה שהיא רקדה הרבה היום ולא נורא שהיא לא הספיקה לרקוד פה. בסוף היום אמרתי שצריך להגיד לגננת להתראות עד שבוע הבא. היא רצה ואמרה בקול רם : רבקה, להתראות ! זהו צעד גדול לדעתי !
היי שלי - ביום שישי,כמו בשבועות האחרונים, הלכנו לגן ליד הבית ולא הגן המיוחד. בהתחלה, היא נגשה לצייר. היא בקשה ממני להכין לה מעטפה (כדי להכניס בפנים את הציור). הגננת לא הספיקה להכין לה מגירה עם השם, כי היתה חולה. אח"כ היתה קבוצה בצד שעבדה עם הגננת על סיפור ברצף. היא שאלה אותי אם אפשר לתת לשלי לעשות זאת. אמרתי שננסה. שאר הילדים גם סיפרו את הסיפור במילים שלהם והגננת כתבה בדפוס את הסיפור. הם דברו על "ינוקא" שזה שתיל קטן. הסיפור ברצף היה קשור לטו בשבט (תמונה עם חפירת גומה ואח"כ השקייה והשתיל שגדל). שלי גזרה את התמונות קודם, אך לא ידעה כל כך לסדר לפי הסדר. היא התחילה עם שתיל קטן. הראיתי לה שצריך לחפור גומה כדי להניח בה את השתיל ואח"כ צריך להשקות ורק אח"כ יצמח שתיל קטן. שלחתי איתה היום לגן המיוחד, אולי הגננת תעזור לה לספר את הסיפור בהמשכים. בהמשך היום שוב היתה יום הולדת, הפעם ביקשה ילדה, שישבה ליד שלי, את ילדת יום ההולדת להזמין את שלי (היא הצביעה על שלי) לריקוד עם הזר. אח"כ ביקשה הגננת את שלי לתת את הזר לאמא של ילדת היום הולדת. היא לא רצתה, כי לדעתי התביישה. הגננת נתנה לשלי את הזר (הדגימה לה איך לאחוז) וביקשה ממנה שוב לתת את הזר. הפעם שלי ביצעה זאת יפה מאוד. אח"כ היה ריקוד זוגות עם שערים כאלה, שלי הצביעה והוזמנה ע"י ילדת יום ההולדת. היא רקדה יפה מאוד ובשמחה. אח"כ היה ריקוד עם חישוק והיא הוזמנה בסוף ולכן לא היה לה מספיק זמן לרקוד לפני סיום השיר. היא טענה שאין לה מספיק מקום ולכן כמעט שבכתה. אמרתי לה שהיא רקדה הרבה היום ולא נורא שהיא לא הספיקה לרקוד פה. בסוף היום אמרתי שצריך להגיד לגננת להתראות עד שבוע הבא. היא רצה ואמרה בקול רם : רבקה, להתראות ! זהו צעד גדול לדעתי !