שמאלני, רצית הכרה בכישורי ביבי? קבל

שמאלני

New member
בגיניסט לא צריך כישורים....

אני יודע מי זה ביבי אני לא צריך כישורים. ואני לא זוכר שהיה בטחון בתקופתו. אני זוכר שהיו פיגועים וגם אז היו מחבלים והוא לא טיפל בהם. אני שומע את ביבי גם היום מבטיח בטחון אבל למה שאני יאמין לו עם מספר 2 שלו בליכוד דאז איציק מרדכי אמר שהוא שקרן. אתה זוכר בטח את העימות שהיה בתוכנית,"משעל חם". וכידוע איציק מרדכי לא היה סתם איש הוא היה שר הבטחון מספר 2 אצל ביבי. עם הוא אומר כזה דבר אני חייב להאמין. לא רק הוא אמר שביבי שקרן עובדה שמלא שרים התפטרו מהממשלה שלו. אני לא מאמין לבן אדם הזה אני חושב שהוא שקרן ולא יכול להנהיג עם. דבר שני כולם יודעים שאנחנו תלוים בארה"ב עם זה אין ויכוח. היה לפני כמה שבועות תוכנית בערוץ 11 פוליטיקה עם דן מרגלית. ביבי הופיע שם והוא אמר שכמו שארה"ב מטפלת בטרור גם אנחנו צריכים לטפל ככה בפלסטינים ולהכנס לשטחי a. דן שאל אותו,"ועם ארה"ב לא תרשה לך להכנס את צה"ל אתה תכניס? ביבי ענה,"כמובן כמו שארה"ב מטפלת בטרור גם אנחנו צריכים לטפל,במקרה הזה אני לא ישאל את ארה"ב אני צריך לדאוג למדינה". אתה מבין מה הוא אמר. שהוא לא ישים על מה שארה"ב תגיד לו. הבן אדם הזה רוצה להתמודד לראשות הממשלה אבל המדינה שמחזיקה אותנו כאן הוא בעצם לא ישים עליה. תשמע אני לא רוצה לדעת מה יקרה שהוא יעלה לשלטון אני אפילו לא חושב על זה.
 

יואל123

New member
זה אנאלפאבית אמיתי.

לא מבדיל בזמנים. לא מכיר בפיסוק. לא יודע עברית. עילג ויהיר וטפש.
 

יואל123

New member
תלוי אם מקפידים על עקביות

בעת כתיבה ללא נקוד. (ניקוד=נקוד). עברית קשה שפה, אבל לא צריך להגזים...
 

Charlie

New member
לגבי שגיאות הכתיב - די!! תרדו מזה!!

די!! תרדו ממנו! שגיאות כתיב מקורן לעיתים גם באדם שהינו דיסלקט. מי יתקע לידינו שאדם זה סובל מבעיה כזו. חלילה אם זה נשמע כאילו אני מגחך או מקלל מישהו. אבל אני מכיר דיסלקטים שפשוט חדלו מלכתוב בפורומים בגלל שתקפו את שגיאות הכתיב שלהם כל הזמן. יתכן וידידינו פשוט כותב מהר ואינו בודק את "יצירותיו". לא טוב אבל כך הוא נוהג ועלינו לקבל זאת גם אם זה לעיתים מעצבן. אגב, אם לפנינו עולה, האם שגיאות אינן חלק מקשיי הקליטה? וגם אם מדובר בצבר בריא וגאה - יתכן והוא סובל מבעיה של שגיאות כתיב. עליו לנסות ולטפל בזה שכן הדבר חשוב להמשך חייו ואולי כאן המקום להתחיל זאת...
כך או אחרת עלינו לכבד כל אדם ולהתייחס רק לגופו של עניין. לכן בואו נקבע כלל: ויכוחים - כן עקיצות, גידופים והעלבות - לא! תודה. (כולי תקווה שמנהל הפורום יצטרף לקריאתי)
 
מצטרף- גם אני חטאתי בזה

נגררתי לזה בגלל שכבודו טרח להזכיר לי פעם נוספת שאני טיפש כי אני ליכודניק ואוהב כדורגל. חשבתי שזה בסכ"ה הומור בריא, אבל לאור הערותיך- אני קורא לכל המשתתפים להפסיק ולהתיחס רק לגופו של עניין. שמאלני יקר- אנא הישאר עימנו, אחינו אתה, בשר מבשרו של העם היהודי הנפלא.
 

שמאלני

New member
בגיניסט רגע אז זה לא נכון?

אתה טוען שזה לא נכון הסטריוטיפ של הליכוד. רוב בוחרי הליכוד וכולם יודעים זאת מפגרים חסרי השכלה. אגב אני לא אמרתי את זה לא עליך ולא על אף אחד פה בפורום אבל אתה יודע מה אומרים על ראש הגנב בוער הכובע.
 

shlomikli

New member
נו באמת...

שמאלני, השמאל הוא אופנה ברובו המכריע ולא אמונה, אנשים רבים מרגישים מנודים כאשר אינם במחנה המשכיל והנאור כביכול וזה התשובה לשילטון השמאל במעגלי האליטות. באמצעות הטענה המגוכחת שלך שאתה רק חוזר וחוזר עליה אתה רק מספק לי את ההוכחה לעדריות השמאל- ואת אי- היכולת שלו לחשיבה עצמאית. השמאל במובן הזה דוגמטי מאוד, והייתי מצפה למעט יותר ענווה ממך לאור תוצאות מדיניות השמאל כפי שהיא מתגלמת בחודשים האחרונים.
 

שמאלני

New member
יואל אתה יותר דפוק ממה שחשבתי

תגיד אין לך מה לעשות בחיים בחייך בן אדם. אז אני שוכח לשים פסיקים נקודות וכו.. אבל אתה קצת דפוק תשים לב על מה אתה שם לב אתה לא כותב שום דבר מעניין חוץ מלבלבל את המוח. תכתוב משהו מעניין פה על פוליטיקה אם אתה מבין משהו אז אולי אני יתיחס אליך.
 

shlomikli

New member
זהו הבור שאתה היכנסת את עצמך לתוכו.

וזה היחס שאתה תמשיך לקבל כל עוד תקשקש על המחסור שלנו בהשכלה ותתבטא בצורה עילגת כל- כך. אלוהים ישמור, כשאני הייתי בכיתה ב´ לא היו לי את שגיאות הכתיב, הפיסוק והתחביר שלך!
 

שמאלני

New member
shlomikli זה מה שהליכוד יודע....

לבלבל את המוח לא חשוב שזה לא נכון אבל אין תמיד חיביים לבלבל את המוח. אתה מתאים להם. תראה כמה שגיאות כתיב יש לך אני משתגע זה מראה שאתה ימני אסלי. תכתוב בצורה מכובדת ולא כמו מפגר. טוב נו אתה מהליכוד מה אני מצפה. רק בכיתה ב´ כתבת יותר טוב? פשש אתה ממש מפגר טוב נו לקח לך כנראה זמן לקלוט איך לכתוב. באמת מה אני מצפה ממצביע ליכוד.
 

shlomikli

New member
חיפשתי וחיפשתי...

ולא מצאתי בהודעות שלי אף לא שגיאת- כתיב אחת. בינתיים, רק מההודעה שלך אני דולה את: שגיאות כתיב- * "חיביים" במקום "חייבים" שגיאות תחביר- * המשפט הראשון לא מובן לחלוטין ומכיל בתוכו 3 משפטים שונים. * "מה אני מצפה" צריך להיות "למה אני מצפה" * "מה אני מצפה" צריך להיות "למה אני מצפה"- גם במשפט האחרון. שגיאות פיסוק- יש לך מחסור לא יאמן בפסיקים ו-ו´ החיבור. ואת אלה אני דולה מהודעה של 3 שורות בלבד! אני מזמין אותך לחפש את שגיאות הכתיב שלי.
 

יואל123

New member
איך אני יכול להתיחס

אל ילד טמבל שכותב "אני יתיחס אליך"? אתה, לצער השמאלנים, מאותגר שכלית... לאמר את האמת, כאשר מדברים על השמאל האליטיסטי, לא מתכונים לשכמותך...
 

שמאלני

New member
יואל אתה יותר מפגר מהילד בכיתה שלי

שלא יודע כמה זה אחד ועוד אחד. אבל מה אני מצפה מבוחר ליכוד שידע לכתוב נו באמת כנראה זאת בקשה מוגזמת מידי. תלמד לכתוב יא אנאלפבתי אתה כותב כמו ילד בגן. אבל שוב מה אני מצפה מאיש ליכוד תשמע שרואים אחד כמוך כותב בפורום ממש רחמים אז אני מזלזל.
 

Ergil

New member
ברור שהוא שקרן הוא פוליטיקאי

פוליטיקאים משקרים לציבור כי הציבור(אנשים שקונים בשוק ואוהבים כדורגל!) לא יכול לעמוד באמת, או ככה הם חושבים. בכל מקרה, לא משנה מי יהיה ראש הממשלה עכשיו או אי פעם, הטרור ילך ויגדל עד הסוף, כשהסוף הוא סופה של מדינת ישראל או סופו של הטרור. והאם מדינת ישראל הריבונית והעצמאית תבליג על מה שעושים לה כל יום בעיקבות "פקודה" מארה"ב, כשאותה ארה"ב רודפת אחרי בן לאדן בכל העולם. גם לילד בן 6 אי אפשר להגיד "עשה מה שאני אומר, לא מה שאני עושה" ולצאת מזה. מכיוון שסביר להניח ששמאלני לא יבין מה הסיכום של כל זה הנה אני כותב: בנימין נתניהו צודק. ועכשיו, קריאה לכל באי פורום הליכוד: בואו לפורום מרצ! לא תאמינו מה שהולך שם. אין שם הבדל בין מישהו מכהנא חי לליכוד, כולם "ימניים". זוועות בל יתוארו. אבל חשוב שאם נבוא, נבוא כולנו ביחד. אם בן אדם שפוי(aka ימני) יחיד מתקרב לפורום הזה, איך נאמר, שוחטים אותו. לא כמו ששחטו את שמאלני כאן, אני חייב להודות, אבל מצד שני אף אחד לא אמר לאף אחד אחר "מפגר חסר השכלה" שם, אז אולי יש לזה סיבה. אני חוזר וקורא, לפורום מרצ!
 

Ergil

New member
אופס, זה בעצם בפורום די לכיבוש

אבל לא משנה, אותם אנשים "שולטים" בשני הפורומים.
 
למעלה