שמה
ונכנסת

אלמרה

New member
לא לא לא

הקוץ זה אני וזה קרה מאוחר בלילה!!! אלמרה (קוץ) לא יודע איך היה מגיב אילו שמע מאחורי גבו מתלחשות להם הבנות "U! YYY! איזה כוסון".
 

אלמרה

New member
תודהההההההההההה נרגעתי

חששתי שאולי לרגע ירדתי מהפסים. אז אם כבר אנחנו פה לבד ואף אחד לא שומע, ספרי מה קורה? אם לא תספרי אתחיל להפגיז בתאור מעדני החצילים...
 

אלמרה

New member
אהה.. גם אני.. מארח מחר חברים וצריך

להשפיע מכל טוב ולהראות לנשים של החברים שגם גבר יכול לבשל ולארח ולהטעים והפעם יש הזדמנות. הכל יהיה מתוקתק! הבלינצ'ס יהיו מתוקים הפסטה עם רוטב שמנת ופטריות גבינות, מליון סוגים כמובן עם שאר ירקות ופירות אבל הסלטים (פרט לירוקים הרגילים) יהיו 4 סוגים שונים של חצילים! בהצלחה לי!! אומרים שראו עלי שאני נרגש הפעם...
 

אלמרה

New member
../images/Emo51.gif אכן היה מוצלח.... מאוד!

ומה אני עושה בשעה זו, אחרי שכל הכלים נשטפו כמובן... מייצר מצגת לשתף אתכם, במיוחד הגברים של הפורום בתחושה הכי הכי עילאית שלי, הלילה הגשמתי חלום! לפני שנה עברתי לדירה אותה תכננתי ועיצבתי ושיפצתי לבד לבד! בדמיוני התרוצצו מראות של חברים מתארחים פה, אישה מוזמנת לארוחה חגיגית לאור נרות... החלום שלי התגשם! הערב ארחתי ששה זוגות חברים. האדרנלין בדמי עדיין .. לא, סליחה יש מעט עקבות דם באדרנלין הזורם בעורקי... לא רוצה לישון!!! לצערי הייתי עסוק בארוח, לא צילמתי הרבה ואת המעט אני משתף איתכם. היה טעים! המחמאות והפרגון היו שווים הכל! אז הציצו במצגת הזו, האזינו למוסיקה, נסו להריח, לחוש טעמים... היה שווה!!! ותודה לחברים שלי שכבדוני בנוכחותם.
 

אלמרה

New member
Merci Nitzat Shoshan

C'est ci bon באמת התורה בחיי בחיי, הרגע הזה חזרתי מהחנות בה רכשתי את כלי האוכל החדשים לכבוד הארוע והשלמתי את הסרוויס כולו! כן ככה זה כשאני מפרגן לעצמי, ככה זה כשמפרגנים לי.
 
ובהמשך לדעתי

העלתי בחכתי את הכתבה הזו בסופה של הכתבה שימו לב לתגובה מספר 5
התחלנו עם צבע בשיער (אחחחח אם הייתם יודעים כמה סקסי גבר עם שער מאפיר או ראש חלק בטח לא הייתם טורחים
) ממשיך במניקור נמשיך לאנורקסיה ו... אולי בהמשך נשב יחד במספרה מתחת למייבש עם הרולים ונרכל על השכנה
 

אלמרה

New member
../images/Emo45.gifיש!!! בטח תאהבי את הקרחת שלי

ה"חיפושיות" הם בני דורי. התספורת שלך "גבר גבר" היתה צריכה להיות של אחד מהם או של אלביס או קליף. (אני בחרתי בתספורת של פול). נו אז מה? האפירו השערות פתאום הן החלו גם נושרות. כולם הציעו לי תכשירים אבל רק אני ידעתי איך את הנשירה עוצרים. לא שמפו לא מזון ולא אמפולות את הנשירה רק קרקעיות האמבטיה עוצרות. דרוש היה אומץ נוסף, לקח עוד זמן לא ניתן לעשות כלום כנגד נסיבות שהוא גרמן לך קניתי ויב ולי מכונת גלוח חשמלית רק לא רולים ולא להיות אנורקסית. מאחר ואף אחד לא שומע... ספרי לי בדיוק מה קורה שם אצל השכנה?
 

XUXA141

New member
הבעיה עם צבע לשיער גברי..

שזה תמיד נראה כל כך לא טבעי... זה צועק שזה צבוע, ואם זה בלונדיני זה בכלל זוועת עולם.
 
תשמע

גם יפה וגם אופה? נשמע מעניין
אצל השכנה יקירי איני יודעת מה קורה פשוט בגלל ש... |ניצת לא מחוברת לצד הרכילותי שבחברה|
 

אלמרה

New member
במפורש לא מקצועי, צריך אישור לזה...

אבל גם לא לחיזורים נועדנו כאן. כל הפלירטים כאן הם לתפארת המליצה והרוח הטובה שצריכה לשרות כאווירה עקרונית של חברים טובים המשוחחים די בכובד ראש על דברים שנמצאים באג'נדה של פורום זה. יש ב"תפוז" הרבה פורי לכל נושא כולל סטוצים חיזורים וכיו"ב. אנחנו כאן, כאשר אין יותר מידי פעילות, רק מפלרטטים לא ממש מחזרים. אבל ממש אוהבים!
 
ואני חושבת שזה פורום

בו אנשים מתבטאים לפעמים ברצינות ולפעמים עם
בצד מה רע? בסך הכל כללי הכל דיבורים
 

אלמרה

New member
תודה ניצת - הנה תראו כולכם:

אלמרה
ניצת חג שמח מלוא הטנא ביכורים.
 
למעלה