שמואליק גוב ארי!

שמואליק גוב ארי!

יוצר מופלא, אתמול הוא הגיע לגדי ביטון בבית דני - לימד 2 ריקודים אחד במעגל (מדליק!) ואחד בזוגות (מאד יפה) אני צריכה את יוסי מחולון, שהוא תמיד יודע את שמות הריקודים שיוסיף כאן את השמות. גדי ציין את גוב ארי לשבח בהיותו היוצר ב"ה" הידיעה שיצר הכי הרבה ריקודים וכי הרוקדים אכן אוהבים לרקוד את ריקודיו, שמואליק הגיע אלינו לביקור קצר - הוא שוהה כיום בארה"ב (בשליחות) ובקרוב מאד צריך לחזור לשם. הוא הזכיר לי את המחנה באוקטובר שייתקיים בשיקגו ושאל אם גם השנה אגיע. אני אהיה בספרד. אגב, המחנה המוזכר אותו מנהל פיל הוא מחנה משגע ובאים מכל רחבי העולם (כולל מישראל) וכדאי מאד למי שיש ביכולתו להגיע לשם. לצערי, אין פרסום לכך בארץ.
 
שמות הריקודים החדשים../images/Emo39.gif

שלום. שמוליק לימד את: שם הריקוד בזוגות : ריח תימני יוצר: שמוליק גוב ארי לחן: משה וילנסקי מילים: נתן אלתרמן שם השיר: יא אימי יא אבי ריקוד במעגל בשם:בדיעבד של אריאל זילבר גדי אמר שביום חמישי -מחר הוא ילמד את הריקוד הלהקה(אונ, ת"א) יוסי
 

עוז 2002

New member
אני דוקא לא אהבתי את הריקודים

שוב, נדמה לי שליוצרים יש אתגר לבלבל אותנו בצעדים מורכבים, דילוגים והטעיות. אני חושב, שריקוד עם צריך להיות קליל, זורם, כזה שניתן לקלוט גם בלי שעה וחצי של הדרכה אישית וחזרות בבית, כזה שאם לא ארקוד אותו חודשיים אוכל לשחזר ולהשתלב בקלות. הריקודים של יום שלישי האחרון, כך נדמה לי, אינם בקטגוריה זו. והנני מבקש את סליחתכם על שאני מעיז לבקר יוצר דגול כשמוליק גוב ארי. אבל כצרכן, הפעם התבשיל לא קלע לטעמי.
 
דווקא יש פרסום

חצי עמוד בעיתון רוקדים וגם כשאין פרסום במודעה יש פרסום בלוח המחנות בכל העולם. האמת שפעם היית מנוייה ומדוע היום אינך? אני לא אנחש את התשובה...
 
ירון אני מניחה שאתה מתכוון אלי?

קשה להבין אם לא מציינים למי מיועדת התגובה, אך לבסוף מתוכן הדברים אני מניחה שהתכוונת לפירסום על שיקגו? ובכן, כשהייתי בחו"ל הם פיל ואחרים הדגישו בפני את העובדה, שפה בארץ אין מספיק פרסום לגבי המחנות הנפלאים שנערכים שם בחו"ל, נכון איני מנוייה על עיתון רוקדים, אני מעדיפה לקרוא באינטרנט או בחוגים, ירד לי קצת מעיתונים, אם זה מחולק חינם כמו העיתון של גדי, אז אני מעלעלת אך להיות מנוייה היום? אין לי זמן רב לקרוא עיתונים, אל תפגע אך זה לא אישית נגדך או נגד עיתונך, אך מדוע אין פרסום נוסף על החוגים והמחנות המתנהלים בחו"ל? אולי תפרסם כאן בפורום על כך מדי פעם?
 
הפעם התגובה ישירות אלייך, אבל

היא כאן ולא ב"מסר אישי" כיוון שחשוב שגם חברים אחרים יקראו. 1. התגובה שלי מדורגת שלב אחד מתחת להודעתך ולכן היא תגובה ישירה להודעתך נכון שהיו עוד תגובות להודעתך ולחלקן היו "תגובות לתגובות" ולכן תגובתי להודעתך היתה כמה שורות למטה. אני כותב שאת כי חשוב מאד שנבין איך פועל הפורום ומה מתייחס למה. 2. אני מקווה בעתיד לבנות את התוכנה שבה אוכל להביא מידע על הרקדות בחו"ל כפי שאני עושה עם ההרקדות והחוגים בארץ. אבל יש להבין שכל איסוף מידע כזה כרוך ב המון עבודה, זמן וכסף. אני לא מתלונן אני מציין עובדה. המידע שנאסף נאסף עבור עיתון רוקדים. הוא מתפרסם בעיתון כדי "למשוך" אנשים לרכוש את העיתון ומנוי לעיתון כדי שגם ייחשפו לכתבות. המטרה החשובה ביותר של העיתון הינה פרסום הכתבות שהן דרך חשובה ביותר, לדעתי, ליצירת תרבות של ריקודי עם ולא רק הרקדות ופאן. גם הפורום הזה נועד בראש ובראשונה על מנת לאפשר לכל רוקד להביע את דעתו ולקבל תגובות מחברים אחרים. החלפת דעות, ידע כללי על ההיסטוריה, המקורות, הלחנים והשירים, וכל מה שעושה את הריקודים האלה ל"ריקודי עם" - חשובים לא פחות מיצור ולימוד של ריקודים חדשים (לכן החידות של מירי חשובות מאד). חבל לי שאנשים כמוך (ויש רבים כאלה) שמאד חשובים להם הדברים הנוספים האלה, לא מוצאים זמן לקרוא קצת ולהעמיק בתחום שהם כל כך אוהבים.
 
תודה, ירון !

תודה ירון ! עשית לי את היום, וזה בדיוק ברגע הזה כשנכנסתי לפורום לרשום את החידה השבועית לשבת. תודה רבה ! מירי.
 
לירון - לא הבנתי שהתגובה אלי מפני

שהנושא - הרקדות בחו"ל בכלל ו"שיקגו" בפרט - לא נכתבו תחת כותרת זו, אך בכל מקרה ניחשתי נכון. היות וכאן לא המקום להרחיב את פעילותי בשעות העבודה ומחוצה לה ולפרט מדוע אין לי את הזמן לקרוא, לא הרחיב את הדיבור על כך ולא אפרט - לכן כתבתי שזה לא אישי כלפיך או כלפי עיתונך, איני מבקרת לא את העיתון ולא את הרמה. אני פשוט מסבירה, שהיום בתקופה מודרנית זו, יש מעט זמן לקריאה, ספרים, עיתונים וכד´ - התרבות התפתחה לכיוון המחשבים והאינטרנט, אם זה טוב? זו כבר שאלה אחרת. בכל מקרה אני מברכת את פועלך ומאחלת שירבו המינויים לעיתונך. אשמח אם תפרסם בפורום את המחנות שבחו"ל, אני מאד מתעניינת (לא השנה) בעתיד לבוא. אם אתה זקוק לעזרה כלשהיא אשמח לעזור.
 
למעלה