שמועה נוספת: האייפון 5 - עיצוב חדש

אלון ב.ט

New member
שמועה נוספת: האייפון 5 - עיצוב חדש

בניגוד לשמועות האחרות , היום פורסם באינטרנט כי העורך לשעבר של engadget יהושע טופולסקי שמע כי האייפון 5 יקבל עיצוב חדש בסגנון דמעה רדיקלית ( בדומה לאייפוד טאצ׳ והסגנון של mac book air) בדיווח אף פורסם כי המסך יגדל טיפה ויהיה בגודל 3.7 ( כיום 3.5). כל שנישאר זה להמתין להכרזה הצפויה אי שם בין יוני לספטמבר. דעתי האישית, אפל חייבת לשנות את העיצוב , למרות העיצוב היפייפה של האייפון הנוכחי , כדי להלחם לאנדרואיד עלייך לייצר משהו מרענן לאייפון 4
 

Moty Pitusy

New member
לדעתי רק בעוד שנה

נראה לי שהאייפון הקרוב שיצא יהייה אייפון 4S, שינויים קלילים שעיקרם מעבד חזק יותר, מצלמה טובה יותר ועוד כמה דברים קטנים (אולי NFS כדי ליישר קו עם אנרואיד), אני מהמר שהשינוי הגדול יהייה ב2012 ולא במכשיר הקרוב.
 

אלון ב.ט

New member
האמת שגם אני חושב ככה אבל לדעתי

אפל תעשה טעות אם לא תשנה דרסטית את האייפון הבא... לא בגלל שהוא לא הצליח בדיוק בגלל ההיפך. לא מעט מרוכשי האייפון בדרך כלל משדרגים את האייפון הישן שלהם. האייפון הנוכחי היה כל כך מוצלח אין מבחינת המכירות והן מבחינת המכשיר עצמו שאני לא רואה אותי ועוד הרבה מעריצי אייפון משדרגים לאייפון הבא לכשיצא . בקיצור נהיה חכמים עוד כמה חודשים.
 

Ronen Ys

New member
כנ"ל אצלי, אני עדיין עם אייפון 3GS

כאשר יצא ה4 התאכזבתי כי הוא לא בישר שום דבר, המצלמה הקדמית לא חשובה לי כלכך והעובדה שזה בכלל לא תומך שיחות ווידאו בדור 3 אלא בWIFI מוציא את העוקץ, אני אחד מאלו ששוקל מעבר לאנדרואיד בגלל העובדה שאייפון לא מחדש כבר כלום.
 

Moty Pitusy

New member
דווקא ההבדלים שם היו גדולים

ההבדל בין 3GS ל-4 מאוד משמעותי לדעתי, גם בעיצוב כמובן וגם במהירות התגובה.
 

Ronen Ys

New member
זה מה שנקרא בעיני המסתכל

אכן היו שינויים גדולים, אבל לרוב האנשים לא ממש יש משמעות לעניין זה.
 

אלון ב.ט

New member
אני נוטה להסכים איתך . אני חושב

שעיקר השינוי באייפון הבא חייב להיות במערכת הפעלה, אומנם אינטואיטיבית מאוד אבל משעממת ולא נותנת אופיות משחק עם הזמן. ופריצה היא לא פתרון גורף!
 
למעלה