שמחת תורה במגדל העמק

shinon28

New member
שמחת תורה במגדל העמק

כולם מוזמנים במיוחד הילדים לחגיגת שמחת תורה בבית הכנסת נחלת הבנים - מצד שמאל כשעולים לנוף העמק מהכביש הראשי שקיות לילדים ושמחה לכבוד התורה,כיבוד קל יוגש- כולם מוזמנים הכניסה חופשית. יום חמישי בלילה ברחבת בית ספר הארי יתקיים הארוע המרכזי של העיר בשמחת תורה מופעים שונים זמרים והקפות שניות וכוכב הערב: ****** בועז מעודה********
 

dafgol

New member
וואו נשמע מצויין

שינון יקירי אתה יודע באיזו שעה הארועים מתקיימים? אולי אם בר יחזיק מעמד ניקח אותו לחגיגות שמחת תורה, כי השנה הוא לא שמע את השופר עקב הניתוח שעבר. (כל שנה לוקחים אותו לשמיעת תקיעת השופר).
על העידכון.
 

לולי72

New member
דפנה - מחר בערב יש בבית הכנסת של הרב גרוסמן

ריקודים עם התורה ויש הרבה ילדים, זה מתחיל בערך בסביבות 18:00 ובסוף כל ילד מקבל שקית הפתעה. אני לוקחת לשם את יובלי כל שנה וגם מחר. גם זהבה באה בד"כ, כדאי לכם לבוא.
 

dafgol

New member
אולי נצטרף גם

תלוי מתי גולן יסיים לעבוד מחר
איפה נמצא בית הכנסת של הרב גרוסמן? (זה לא זה שבמרכז נכון? ) אתמול כבוד הרב גרוסמן ותלמידיו הכינו סוכה לחיילים בצפון ואירחו אותם - מאוד התרגשתי לשמוע. אי אפשר להאשים אותי שאני מעריצה גדולה של הסקטור, אבל אני בהחלט מעריצה את הרב גרוסמן ופועלו לטובת החברה בכלל והחיילים בפרט, במשך כל השנה (כמובן גם ובעיקר בימי המלחמה) לו יכולתי, הייתי רוצה להכיר את האיש הזה לשיחת חולין.
 

לולי72

New member
דפנה זה אכן בית הכנסת במרכז

הוא נמצא מול בנק דיסקונט, לכיוון השוק. אבא שלי מחר יבוא לקחת אותי ואת יובלי אליהם ומשם אני אבוא. גם אנחנו חוגגים לאחותי יום הולדת בחמישי (יש לה ביום שישי) והיא חוגגת יום הולדת 27. אז מזל טוב לאמא שלך, לרז וכמובן לאחותי.
 

dafgol

New member
זה בית הכנסת שסבא שלי ז"ל היה לוקח אותנו

בילדות , בחגי ראש השנה וסוכות,והיינו משחקים גם על הטנק לייד. נוסטלגייה....
לאחותך
 

S r 35

New member
אנחנו בבית הכנסת השכונתי שלנו - כאן בחיפה

חשוב לנו מאוד מאוד לחזק אותו אחרי הטירוף שהתרחש כאן ביום הכיפורים - ועדיין לא התאוששנו ממנו. גם אצלנו יהיו הרבה פעילויות לילדים. יהיו הרבה ילדים מהגן של ניר ומהשכונה = חברים שלו. מקווה שהוא יהנה. לא יודעת לגבי ההפתעות בסוף אבל אנחנו רואים בביקור בבית הכנסת שלנו שליחות כנגד הברסלבים. הצהרת עמדה חד-משמעית שבית הכנסת שייך לנו
שיהיה לכולנו חג שמח.
 
למעלה