שמח אצלי

שמח אצלי

רוב המוצרים שלי מועלים כמכירה פומבית , יש לי חנות בה אני שמה פריטים אחרים. קונה קנה מוצר מהחנות ומייד שילם. עכשיו הוא מתחיל לשאול שאלות ולחקור לגבי המוצר שקנה . כל הפרטים רשומים במכירה ועכשיו , אחרי שבדקתי מסתבר שהוא מתחרה שלי (לא על המוצר שקנה אלה על אלו שבמכירה הפומבית). נראה לי שאני הולכת להסתבך איתו ואמרתי לו שאין לי שום בעייה לבטל את העסקה ולהחזיר לו את הכסף. א ב ל עכשיו הוא מתחיל לאיים בפידבק שלילי. מה שנראה לי שאת כל העניין של הקנייה הוא עשה לשם כך. מה אני יכולה לעשות ? הוא נותן פידבקים שלילים על ימין ועל שמאל וגם אם אתן לו בחזרה אז מבחינתו זה שולי (כמות הפידבקים שלו מאד גדולה).
 

ווטרס

New member
הכי טוב זה להתנתק

קחי דוגמה מישראל. יש בעיה? מתנתקים. :) ועכשיו ברצינות - יש קצת בעיה עם ביריונים באיביי שפידבק שלילי לא משפיע עליהם. מה שאת צריכה לעשות זה להגיע איתו לאיזשהו עמק שווה. קצת קשה לייעץ לך מבלי להבין את הסיפור כולו, אבל העצה בגדול היא - תנסי להסתדר עם השמוק.
 
הנה קישור

http://pages.ebay.com/help/tp/programs-investigations.html זו הדרך הכי טובה. הייתי אפילו ממליץ לך לבצע refund לקניה ואח"כ לפעול דרך הקישור.
 
למעלה