שמלת כלה למידות גדולות
מאמר חדש

הפלייה של כלות במידות גדולות בסלון כלות

התופעה מוכרת וזה באמת לא נעים וממש לא מקצועי. כל כלה צריכה להרגיש בנוח ולקבל שירות איכותי ונחמד ולא משנה מה המידה שלה.
בנות! להגיע למדוד רק במקומות שאתן מקבלות עליהן המלצה טובה, מקומות שנותנים יחס נעים ומקומות שישנו מבחר של מידות. והרשת מלאה בחוות דעת.
אני ממליצה להיכנס לכתובת הבאה לקבלת חוות דעת :
https://www.mit4mit.co.il/biz/16462
 

שש שבע

New member
מי שמפלה כלה בגלל הגודל, יפלה בגלל הצבע, העדה והגיל, צריך

להצביע ברגלים, עד שישנו ממנהגם.
 
שמלת כלה למידות גדולות
מאמר חדש


"אין לנו שמלת כלה במידה שלך, תדמייני ונתפור לך" ובמקרים היותר בוטים – את שמנה וכדאי שתחפשי ברשתות שמוכרות מידות גדולות". אלו התשובות שמקבלות כלות שמחפשות שמלת כלה ואינן במידות קטנטנות ואפילו לא ממוצעות.
איך אני יודעת? אני פוגשת את אותן בנות שמגיעות אלי ומתארות מסע חיפושים מדכא, מדידות של שמלות שאינן נסגרות אבל "דוחפים" אותן בכוח לתוכן, חנויות וסלוני כלות שמתעלמים מנוכחותן, דוחים ושולחים אותן בידיים ריקות ומאוכזבות.

מוזמנות להמשיך ולקרוא!

 
בהחלט להצביע ברגליים

ולחזק מעצבים שפונים לקהל הרחב, מעניקים שירות הוגן ומכובד.
 
אישתי בכלל לא שמנה

היא ממוצעת - מדיה 38 ועדיין התקשתה מאוד למצוא שמלה. זה ביזיון. כל תרבות הרזון הזו. חשוב להעלות את המודעות למידות גדולות!
 
יש מבחר של שמלות כלה במידות נורמליות ובמידות גדולות

צריך רק לדעת היכן לחפש, ולהגיע למדוד רק במקומות שמפרסמים שאכן קיימים אצלם מבחר מידות למדידה. השינוי והמודעות יגדלו כאשר הבנות יפיצו את השמועה, יפרסמו את אותם מקומות ו"יצביעו ברגליים".
צר לי שאשתך התקשתה למצוא וודאי חוותה חוויה לא פשוטה. אני מבינה ומכירה את התופעה מסיפורים של כלות שלי שהתעקשו "לדחוף" אותן לשמלות פיציות ונגרמה להן אי נעימות ואני מקווה שכולן בהמשך תחוונה חוויות נעימות וכיפיות בתהליך. זו הדרך שלי כמעצבת שמלות כלה לחולל שינוי.
רוצה להעלות את המודעות? שתף את הקישור הבא:
http://www.gzy.co.il/sale3.asp?id=40&gal=1
תודה על התגובה ובהצלחה לכולן.
גליה זוהר.
 

שש שבע

New member
שונאת הכללות, אבל בגדול, לתפור למידות גדולות צריך

התמקצעות נוספת, ולא תמיד תופרות אוהבות לתפור למידות גדולות,
באופן אישי, אני דוקא אוהבת לתפור למידות גדולות, וגם יודעת, וכשכלה גדולה לא מוצאת במבחר שלנו שמלה לפי רצונה וטעמה (גם לה מגיע ללבוש שמלה שהיא אוהבת, ולא מתפשרת בגלל הגודל) אנחנו מציעים לתפור מחדש,
אבל, למען האמת, על מנת שיהיה מבחר גדול לכלות מלאות, צריך שהחתך שלהן באוכלוסיה בגיל הזה יהיה שווה לבנות לא גדולות, והוא לא,
אז יש פחות הצע של שמלות גדולות,
 
למעלה