שמן מנוע 2 פעימות

שמן מנוע 2 פעימות

מנוע 2 פעימות שורף את השמן ואין צורך לשרוף שמן יקר מומלץ מידי פעם להחליף את האטם ולנקות את הפיח המצתבר בין המנוע לאגזוז (המפלר) מנוע 2 פעימות הוא מנוע אמין
 
בבקשה

"מנוע 2 פעימות שורף את השמן ואין צורך לשרוף שמן יקר" התיחסות:- נכון שהשמן נשרף בסופו של התהליך אולם קודם שריפתו עובר השמן דרך המיסבים של גל הארכובה, משמן את הצילנדר ונכנס בין הטבעות לדופן הצילנדר ורק אז הוא מגיע לתא הבעירה ונשרף יחד עם הדלק, לתהליך שימון זה נחוץ שמן שמתאים לתפקידו, מרביתן של תקלות המנוע באזמ"ים בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90 היו משימוש בשמן לא מתאים. באותה הזדמנות אעיר שלא ברור לי מדוע אתם פותחים שוב ושוב את השאלה שאנשי האז"מ מצאו לה את הפיתרון לפני חמש עשרה שנים. "מומלץ מידי פעם להחליף את האטם ולנקות את הפיח המצטבר (תיקנתי לך...)בין המנוע לאגזוז (המפלר)" התיחסות:- אם אתה מתכוון לאטם הראש, בודאי שאחרי הסרת הראש יש להחליף אותו משום שבדר"כ הוא נקרע. לא ברור לי איזה פיח מצטבר בין המנוע לאגזוז, לא ברור לי מה נקרא "בין המנוע לאגזוז" איפה המקום זה? הפיח מצטבר בראש הצילנדר , בחלק העליון של הבוכנה ובין טבעות הבוכנה לבוכנה עצמה. מומלץ להוריד את הראש כל 125 שעות ולקרצף פיח זה (סכין או מקל עץ) "מנוע 2 פעימות הוא מנוע אמין" התיחסות:- אמין או לא אמין הוא ביחס למשהו אחר. ה-582 פחות אמין מה-503 ושניהם פחות אמינים מ-912. ככלל מנוע שתי פעימות נחשב פחות אמין ממנוע ארבע פעימות שלא להתיחס לעלות גבוהה יותר באחזקה ובשימוש שוטף (תצרוכת דלק). תודה.
 
תשובה ליעל

כל שמן DCW3 מתאים ל-2 פעימות השמן אנו בשימוש חוזר כמו ב- 4 פעימות השמן בשימוש חד פעמי משמן את המנוע נישרף ויוצה מהאגזוז האטם המדובר בין המנוע לאגזוג המקום שהגזים יוצאים מהמנוע לכיון האגזוז שניי האטמים מנוע 2 פעימות מנוע אמין דלק + 2% שמן ומנוע לא מיתחמם מעל המותר אין סיבה לתקלה
 
כל אחד צריך להתגלח על הזקן שלו...

ליעל שלום לשאלתך, מדוע אנחנו פותחים שוב את הנושא שהאז"מניקים פתרו לפני 15 שנה, אענה שאנחנו חלק מפורום די צעיר שחייב, לעניות דעתי, להתבשל במיץ של עצמו ולהתגלח באופן עצמוני על הזקן שלו... ובדברי אני מתכוון לכך שאנחנו צריכים את ההתנסות שלנו ולא של אחרים. ומנסיוני, רק השיטה הזו של דיון ועוד דיון ועוד סיעור מוחין, יכולים מחד, להעלות את הרמה המקצועית של כל מרחפי הממ"ג ומאידך, ליצור קהילה מגובשת חברתית של אנשים בעלי תחביב משותף. ערב טוב בני נדלר
 

רן בג

New member
צריכים את ההתנסות שלנו ולא של אחרים

אתה בטוח שאתה קורא את מה שאתה כותב? יש לי עוד עשרים נושאים שתוכל להתנסות עליהם לבד וקשורים בתעופה...אני יכול גם לצרף להם את השמות של אלה שניסו להתנסות בהם גם ולא כ"כ הצליחו...
 
ההתנסות שלנו היא בגיבוש הקבוצה...

ליעל ורן בוקר טוב, שום גדוד טנקים לא יוצא לקרב רק על סמך הנסיון של גדוד אחר, או מורשת הקרב של לוחמי תש"ח. כל גדוד חייב לאמן את עצמו כל הזמן מחדש, ורק כך הוא יכול להיות כשיר ומוכן טוב יותר. לטעמי, חלק ממטרות הפורום זה אימון והעלאת הרמה של החברים ובתוך זה ניכנס גם הדיון על שמן המנוע. שימו לב לעובדה שנושא שנדוש באז"מים כבר מזמן, הצליח להפריח חיים בפורום רדום יחסית ובוודאי להעשיר ולהחכים חלק מהחברים ובוודאי את החדשים שמצטרפים כל הזמן לענף ושלא גדלו על הסטוריית האז"מים בארץ. בני נדלר
 
../images/Emo23.gifחבל מאד בני!

בני נדלר שלום! זה מאד מפתיע לקרא את מה שאתה מביע. זה ממש לא מקצועי ולא חכם לומר: "כל אחד צריך להתגלח על הזקן שלו..." יכול להיות בגיל ההתבגרות אבל לא ובשום פנים ואופן לא בתעופה. ארנון הר לב עגור
 
הבנת הניקרא...

ארנון שלום אנא קרא את תגובתי המשורשרת לפני תגובתך זו ואולי תבין שלא התכוונתי להתנסות אישית אלא לקבוצתית. לא יתכן שרק ניסמוך על נסיונם של האז"מניקים מלפני חמש עשרה שנה או של אחרים ולא ניפתח שוב לדיון וסעור מוחין כל נושא מיקצועי שניראה לנו. הנה, במסגרת דיון זו הצעת להוסיף 1% שמן למיכל הדלק גם שיש משאבת מינון וזה ליתר בטחון. איך אתה חושב שכלל החברים באגודה היו מודעים להצעתך זו, אם הנושא לא היה עולה כי האז"מניקים כבר מיצו אותו לפני שנים רבות. שבת שלום בני נדלר
 
למעלה