שמעו איזו חוצפה
הגיע אלי מוצר שבכלל לא היה מאיכות טובה. פניתי למוכר כשעה אחרי שקיבלתי את המוצר וכתבתי שאני רוצה להחזיר (קניתי 3 ושניים היו עוד סגורים באריזה המקורית, בגלל שאחד היה פתוח, בקשתי להחזיר רק את השניים הסגורים).
ראוי לציון שבליסט המוכר כותב שאצלו ניתן להחזיר תוך 30 ימים.
המוכר התעלם עד שהשארתי לו פידבק שלילי (הפידבק השלילי הראשון שנתתי באיביי, שם אני קונה מעל עשור).
ברגע שנתתי לו שלילי, הוא כתב לי שהיה עסוק ולא יצא לו לענות לי ושהוא מבקש שאני אשנה לו את הפידבק. הוא מיד שלח לי אפילו טופס שינוי פידבק.
הוא בכלל התעלם מהבקשה שלי לגבי החזרת המוצר ולא ענה כלום בפתיחת התיק להחזרת המוצר באיביי. כאשר עבר יום נוסף, הוא כתב לי שראה שלא שינית את הפידבק ושהוא יחסום אותי (שוב, הוא לא התייחס בכלל לבקשתי להחזרת המוצר).
היום הוא כותב לי YOU ARE A ASSHOLE!!! )באותיות גדולות).
כתבתי את זה לאיביי. נראה איך הם יגיבו.
מה נראה לכם?
הגיע אלי מוצר שבכלל לא היה מאיכות טובה. פניתי למוכר כשעה אחרי שקיבלתי את המוצר וכתבתי שאני רוצה להחזיר (קניתי 3 ושניים היו עוד סגורים באריזה המקורית, בגלל שאחד היה פתוח, בקשתי להחזיר רק את השניים הסגורים).
ראוי לציון שבליסט המוכר כותב שאצלו ניתן להחזיר תוך 30 ימים.
המוכר התעלם עד שהשארתי לו פידבק שלילי (הפידבק השלילי הראשון שנתתי באיביי, שם אני קונה מעל עשור).
ברגע שנתתי לו שלילי, הוא כתב לי שהיה עסוק ולא יצא לו לענות לי ושהוא מבקש שאני אשנה לו את הפידבק. הוא מיד שלח לי אפילו טופס שינוי פידבק.
הוא בכלל התעלם מהבקשה שלי לגבי החזרת המוצר ולא ענה כלום בפתיחת התיק להחזרת המוצר באיביי. כאשר עבר יום נוסף, הוא כתב לי שראה שלא שינית את הפידבק ושהוא יחסום אותי (שוב, הוא לא התייחס בכלל לבקשתי להחזרת המוצר).
היום הוא כותב לי YOU ARE A ASSHOLE!!! )באותיות גדולות).
כתבתי את זה לאיביי. נראה איך הם יגיבו.
מה נראה לכם?