שמעו מה ראיתי הבוקר!

ba r2 0 1 0

New member
שמעו מה ראיתי הבוקר!

לצערי קמתי היום מוקדם...
פתחתי את הטלוויזיה והיא נפתחה בערץ 2 (כנראה הערוץ האחרון שראיתי אתמול בלילה..
) אז ראיתי קצת מהתכנית בוקר הנחמדה הזאת "קפה טלעד" והם ראיינו שם את מר עוזי כהן - ראש עיריית רעננה (הוא מחליף את הקודם שעכשיו הוא יו"ר הסוכנות ועוד חודש יהיו בחירות... דרך אגב הוא רק עכשיו נזכר שהוא רוצה להתמודד, חודש לפני הבחירות בגלל שהוא שם לב שהמועמדים חלשים והוא יכול בקלות לנצח אותם) אז שאלו אותו כל מיני שאלות, בין השאר על הרעיון שלו להפוך את רעננה לוונציה ועל שמשקיעים סינים רוצים להקים של דיסנילנד (כן כן מה שאתם שומעים) ובין השאר שאלו אותו אם הוא מתכוון להפוך את רעננה ליותר ירוקה. אז הוא אמר שאין לו כל כך מה לעשות כי ראש העיר הקודם דאג שכבר כל העיר ירוקה ולו נותר רק לצבוע את האנשים! ואז המראיין אמר לו שרעננה אמנם ירוקה אבל ירוקה כמו כפר-סבא חחחחחח ואז עוזי כהן כזה עשה את הפרצוף הכי מוזר שראיתי בחיים (כזה של הפתעה) ואמר: "מה??????????" ואז המנחה אמר לו:: כן, אולי כדאי לכם לשים קצת ירוקת ברעננה כמו בכפר סבא שכולה מלאה" (הוא התכוון לא ירוקת הצמח הזה אלא ירוק) ואז עוזי קצת לכלך עלינו ואמר שירוקת זה משהו אחר ובזה באמת כפר-סבא יותר טובה... אבל הייתם צריכים לראות את הפרצוף שלו שהמראיין אמר לו שכפר-סבא יותר ירוקה!!!!! זה היה כזה מצחיק!
 

D o o S h a

New member
כן.. חח.. גמני ראיתי את זה!!

אבל אני קמתי ממששששששש מוקדם! ררר.. איזה עצבוןןןן! קמתי ב-8! אז ראיתי את כלל התכנית ואת הראיון עם עוזי כהן... חחח... גמאני צחקתי כשהוא עשה את הפרצוף הזה...
 

badboy3919

New member
וואי,איזה מוזר,אתם לא תאמינו כמה

שאיש הזה הוא פוליטיקאי מצוי,אני עובד עכשיו ברעננה במערכת הבחירות שם למועמד שנקרא יצחק גושן וביום שישי כל המועמדים יצאו לרחוב לפגוש אנשים (פוליטיקה כמובן) ועוזי כהן גם היה והבן אדם עובר מאיש לאיש אפילו שאין לו מושג מי זה והוא אומר (עוזי לבן אדם) אתה לא זוכר אותי?נפגשנו ב... וראוים שוהא סתם משקר,והוא מנשק כל בן אדם שני שעובר ברחוב ולחץ ילדים בערך לחצי רעננה בקיצור אל תסמכו יותר מדי על מה שהבן אדם הזה מוציא מהפה שלו כי שום דבר לא בטוח אצלו. ובקשר לירוקת,לא הבנתי למה הוא התכוון.
 
אני מכיר אישית

את עוזי כהן הרבה שנים , הוא חבר של המשפחה יש עליו כל כך הרבה סטיגמות לא נכונות.. הוא בנאדם מאד טוב , והוא באמת רוצה לעזור , ואין לי ספק שאם הוא יבחר לראש עיריית רעננה , הוא יעשה רק טוב ( בדרכו שלו )
 
הממ..

למשל אומרים עליו שהוא מושחט, וזה ממש לא נכון לפעמים דברים שנראים מבחוץ כשחיתות , זאת רק הדרך שלו להשיג מטרה כלשהי , המטרה היא כמובן לטובת הכלל.
 
מצחיק שעוזי מנסה להעלות את רעננה

על ידי זה שהוא מוריד את כפר סבא... בכל אופן הוא חייב את הפרסום שלו לתוכנית טלויזיה.
 

Double U

New member
אני דווקא שמעתי דברים אחרים../images/Emo4.gif

סיכוייו של עוזי כהן לעלות לראשות עיריית רעננה הם קלושים מאוד, על פי תוצאות סקרים שנערכו ברעננה. כפר סבא הרבה יותר ירוקה מרעננה (ולא, לא ירוקת). רעננה עיר מאוד בנויה. רחוב אחוזה מלא במבנים וחנויות. יש המון רעש ובכפר סבא, פחות.
 
מתי פעם אחרונה היית ברעננה?

מבחינת טיפוח של גינות , וגנים , רעננה היא ברמה הרבה יותר גבוהה מכפר סבא גם ברחוב וויצמן אין יותר מדי ירוק , אבל מה אתה מצפה ? זה רחוב ראשי וזה שהרחוב הראשי של רעננה יותר סואן , זה יתרון לרעננה, זה מראה שיש שם יותר אנשים , יותר מה לעשות יותר וקונים וכו' אבל אם תלך לרחובות הצדדים , יש שם כל כך הרבה גנים מטופחים שזה מדהים בקטע הזה לכפר סבא יש עוד הרבה הרבה מה לעשות בשביל להגיע לזה ואני עוד לא אמרתי מילה על פארק רעננה שכפר סבא יכולה רק לחלום על כזה.
 

Double U

New member
עכשיו כשחושבים על זה,

פארק רעננה הוא יתרון גדול מאוד של רעננה.
 

ba r2 0 1 0

New member
לנו יש את פארק סבא!

הרבה יותר שווה מפארק רעננה! יש חולות, חולות, חולות, חולות, עוד קצת חולות ואפילו כמה קוטג'ים!!!!!!!!!!!
 
למעלה