אני נחלקת בדעותי
אני חושבת שהאלבום לא רע, גם אם נוטה להיות דביק במקצת, כשמגיעים לסוף יש תחושה של מנת קיטש מרוכזת (שזה לא בהכרח רע, אבל המינון קצת כבד מדי אם לא מאזינים במצברוח המתאים). אני נהנית להאזין לו, הוא הפתיע אותי לטובה - בהחלט מתעלה על 'עולם אחר' אבל כמובן שלא מדגדג את הפסגות של אלבומי שנות ה-70.
אני חושבת ששילוב הבנות (והמשפחה בכלל) הוא מאד נחמד וחינני לפרקים, אבל לפעמים לא מתאים, תלוי במקרה. סה"כ הבנות מוזיקליות ביותר וגם רחל זמרת טובה. אין לי השגות על השילוב באלבום המדובר - אני חושבת שהמינון של דואט עם כל אחת מהבנות (וקצת קולות רקע של רחל) הוא ממש לא מוגזם, ואאל"ט Something Stupid (שכחתי פתאום את השם העברי) מושר גם במקור ע"י אב ובת, לא? (הסינטראים, כמדומני). לעומת זאת סינגל הבונוס של סויאן מיותר לחלוטין - לא מתאים לקונספט של האלבום, לא משתלב עם שום דבר, זה לא המיקום הנכון שלו (ולמעשה אני גם ממש לא אוהבת את השיר, הייתי מוותרת עליו מלכתחילה).
אני לא חושבת שאוספים פוגעים במכירות של אלבום חדש, אבל אני חושבת שהם כן יוצרים תחושת מיחזור קשה ופוגעים בתדמית של האמן, ואני מבינה בהחלט למה מתי לא מרוצה מהכמות המטורפת של NMC. נכון שגם אלבומי הופעות ואלבום כמו "דואטים" יוצרים מיחזור מסוג מסויים, אבל יש הבדל מהותי בין שני הסוגים.
יחסי הציבור הם אכן בעיה קשה... ברור שמתי נכווה קשה מהתקשורת והסיבה מובנת, אבל כדי להצליח ביחסי ציבור הוא חייב להסיק מסקנות ולהמשיך הלאה, ובעיקר לנסות להיות יותר דיפלומטי בלי ללכלך על כל מיני גורמים (חברות התקליטים והתקשורת, לדוגמה) לא משנה עד כמה זה מוצדק ומגיע להם. האימרה "בכביש אל תהיה צודק, היה חכם" נכונה לא רק לכביש, אלא לחיים בכלל.
קליפים זה חשוב, אבל אני מנסה לדמיין שירים מהאלבום האחרון של מתי בין הקליפים האחרים בערוץ 24, וזה פשוט לא משתלב לי. אלה לא אותם חומרים, והקהל של 24 לא ממש מתעניין במתי, לצערי... אלה שאוהבים את מתי לא צופים ב-24 (זו הכללה, אבל אני חושבת שבאחוזים היא דיי נכונה) וכבר ימצאו דרכים אחרות להגיע למוזיקה שלו.
פוסטרים זה מאד חשוב, בעיקר כי הקהל הותיק של מתי (זה שלא מכור לפורומים ולאינטרנט) יכול להיחשף לפוסטרים בכל ביקור בחנות תקליטים (בעיקר לקראת החגים).
הייתי לפני כחודש בסניף של האוזן בת"א ודווקא לא החביאו (אבל אני עדיין לא בטוחה שזה עזר).