שמתם לב מה היה ה"מוקש" בתוכנית

שמתם לב מה היה ה"מוקש" בתוכנית

סוף הדרך? פאזל כמובן! ואיך שהמשתתפים הסתבכו עם זה, כל כך התחשק לי לצעוק עליהם: קודם כל תעשו את המסגרת!!!! אולי נתחיל שירשור איך כל אחד עושה את הפאזל שלו? אני, למשל, קודם כל עושה את המסגרת ואח"כ מפרידה צבעים. בישביל זה אני שומרת על כל הקופסאות הריקות שיש לי ואז זה הרבה יותר קל. מה אצלכם?
 

כוכבית33

New member
סגנון הרכבה....

אני עושה את המסגרת קודם, אח"כ מפרידה לפי צבעים ופורשת את החלקים על לוחות מחיקים קטנים שקניתי. הלוחות המחיקים מעולים למטרה זו כיוון שהם לבנים (רואים את החלקים יותר טוב) ובעלי מסגרת כך שהחלקים לא נופלים החוצה.
 

כוכבית33

New member
המשך....

יש לי בבית 6 יחידות של לוח לבן מחיק 30/40 זה מתאים לפריסה של פאזל של 1000 חלקים, ניתן לשים את הלוחות המחיקים אחד על השני כאשר יש בהם חלקים כדי לחסוך מקום ואז פשוט לדפדף לפי הצורך.....
 

כוכבית33

New member
"מוקש"

לצערי לא ראיתי את התוכנית, אבל בהרבה תוכניות מהסגנון הזה יש פאזלים להרכבה. ראיתי כבר כמה פאזלים בסדרה "הישרדות" שבה הם היו צריכים לעבוד בצוות ובזריזות כדי להרכיב פאזל ענק או הרכבה כלשהי כדי לנצח.....
 

shuky63

New member
כמובן שהמסגרת קודם

ובפנים בדרגת קושי עולה מהחלקים עם הפרטים הרבים ביותר עד החלקים בצבע אחיד אותם אני משאיר לסוף כי הם דורשים הכי הרבה סבלנות ורק כשאני רואה יותר מחצי פאזל גמור יש ליסבלנות אליהם.
 

Puzzluna

New member
מסגרת קודם?

מסתבר שלא תמיד..... בפאזלים בעלי צורות לא רגילות עשיתי את המסגרת אחרונה. גם בפאזל אתגר זה היה ככה. לדוגמא, צירפתי תמונה של פאזל דרקון שעשיתי והוא תלוי בחדר משחקים של האחיינים שלי בקיר שלם של פאזלים של חיות.
 
למעלה