שמתם לב שהחדשות מתארכות לאחרונה?
בימים האחרונים, שמתי לב שהחדשות בערוץ 2 מתארכות מעבר לשעה שמונה וחצי גם בימים שאין אירועים חשובים במיוחד הדורשים זאת. בחדשות המאורכות (בדרך כלל מדובר ב10- דקות תוספת) יש גם שני מקבצי פרסומות במקום אחד. יכול להיות שהסיבה היא נתוני הרייטינג המכתירים יום אחרי יום את החדשות במקום הראשון ולכן הרצון לתת לכמה שיותר מפרסמים ליהנות מהנתונים הגבוהים. השאלה היא מי מרוויח מזה, הזכייניות או חברת החדשות. ואולי אני סתם מקשקש שטויות?
בימים האחרונים, שמתי לב שהחדשות בערוץ 2 מתארכות מעבר לשעה שמונה וחצי גם בימים שאין אירועים חשובים במיוחד הדורשים זאת. בחדשות המאורכות (בדרך כלל מדובר ב10- דקות תוספת) יש גם שני מקבצי פרסומות במקום אחד. יכול להיות שהסיבה היא נתוני הרייטינג המכתירים יום אחרי יום את החדשות במקום הראשון ולכן הרצון לתת לכמה שיותר מפרסמים ליהנות מהנתונים הגבוהים. השאלה היא מי מרוויח מזה, הזכייניות או חברת החדשות. ואולי אני סתם מקשקש שטויות?