שמתם לב שלאחרונה ככה לאט אבל בטוח כבר אין עם מי לדבר?

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
זה התחיל עם הבנקים, פעם יכולתי להתקשר ל"דימונה", זה שמה של הפקידה המטורללת של הבנק.
היום עדיין ניתן להתקשר לבנק אבל על פי רוב אתה מקבל תשובה ממערכת לניתוב שיחות שאיכשהו בסוף אתה נפלט מהמערכת
מבלי לפתור את הבעיה שלשמה התקשרת אליהם.
הגדילו לעשות חברת פייפל.
פעם אם הייתה לך איזושהי בעיה אז יכולת להתקשר למחלקת השירות והיית מקבל מענה מיידי בשפה העברית.
כיום אין שום מספר טלפון שניתן להתקשר אליו , בעצם יש איזשהו מספר אבל הוא מסובב ומסובב אותך ובסוף הוא מפנה אותך לאתר שלהם.
שום נציג ושום נעליים. |לא|
לכן אני שוקל ברצינות להתנתק מהם ולסגור את החשבון שהוא בן עשור בערך.
כי אם אני לא יכול לדבר עם נציג שלהם במקרה של בעיה אפילו קטנה, אז תתארו לעצמכם מה יקרה אם אתקל בבעיה רצינית.
מי ידאג לי?
הסתבא שלי? :-(
 

GoldenEyes

Well-known member
זה התחיל עם הבנקים, פעם יכולתי להתקשר ל"דימונה", זה שמה של הפקידה המטורללת של הבנק.
היום עדיין ניתן להתקשר לבנק אבל על פי רוב אתה מקבל תשובה ממערכת לניתוב שיחות שאיכשהו בסוף אתה נפלט מהמערכת
מבלי לפתור את הבעיה שלשמה התקשרת אליהם.
הגדילו לעשות חברת פייפל.
פעם אם הייתה לך איזושהי בעיה אז יכולת להתקשר למחלקת השירות והיית מקבל מענה מיידי בשפה העברית.
כיום אין שום מספר טלפון שניתן להתקשר אליו , בעצם יש איזשהו מספר אבל הוא מסובב ומסובב אותך ובסוף הוא מפנה אותך לאתר שלהם.
שום נציג ושום נעליים. |לא|
לכן אני שוקל ברצינות להתנתק מהם ולסגור את החשבון שהוא בן עשור בערך.
כי אם אני לא יכול לדבר עם נציג שלהם במקרה של בעיה אפילו קטנה, אז תתארו לעצמכם מה יקרה אם אתקל בבעיה רצינית.
מי ידאג לי?
הסתבא שלי? :-(
כמה שזה נכון סבא
הבנקים סוגרים סניפים ומאחדים עם סניפים בטיז אל נבי.
אני בבנק קטן , וטוב לי , ויש לי קשר ווצאפ עם פקידה שם , וגם עם יועצת השקעות
פייפאל , כשירצו לתת שירות , שיפנו אלי , לא מתאים לי כאדם לדבר עם מחשבים ותקליטים
 

שמלת תחרה1

Well-known member
זה התחיל עם הבנקים, פעם יכולתי להתקשר ל"דימונה", זה שמה של הפקידה המטורללת של הבנק.
היום עדיין ניתן להתקשר לבנק אבל על פי רוב אתה מקבל תשובה ממערכת לניתוב שיחות שאיכשהו בסוף אתה נפלט מהמערכת
מבלי לפתור את הבעיה שלשמה התקשרת אליהם.
הגדילו לעשות חברת פייפל.
פעם אם הייתה לך איזושהי בעיה אז יכולת להתקשר למחלקת השירות והיית מקבל מענה מיידי בשפה העברית.
כיום אין שום מספר טלפון שניתן להתקשר אליו , בעצם יש איזשהו מספר אבל הוא מסובב ומסובב אותך ובסוף הוא מפנה אותך לאתר שלהם.
שום נציג ושום נעליים. |לא|
לכן אני שוקל ברצינות להתנתק מהם ולסגור את החשבון שהוא בן עשור בערך.
כי אם אני לא יכול לדבר עם נציג שלהם במקרה של בעיה אפילו קטנה, אז תתארו לעצמכם מה יקרה אם אתקל בבעיה רצינית.
מי ידאג לי?
הסתבא שלי? :-(
אכן כך.
אין עם מי לדבר, אוטוטו לא יהיו גם קופאים בשופרים. ומי שישלוט בנו יהיו המחשבים שהאדם יצר.
 

GoldenEyes

Well-known member
זוכרים שפעם בשנות התשעים היתה תוכנית הטלויזיה "אין עם מי לדבר" ? בהנחייתו של יאיר גרבוז
נראה לי היא תקום לתחיה בקרוב :)
 

דקל נור*

Well-known member
זה התחיל עם הבנקים, פעם יכולתי להתקשר ל"דימונה", זה שמה של הפקידה המטורללת של הבנק.
היום עדיין ניתן להתקשר לבנק אבל על פי רוב אתה מקבל תשובה ממערכת לניתוב שיחות שאיכשהו בסוף אתה נפלט מהמערכת
מבלי לפתור את הבעיה שלשמה התקשרת אליהם.
הגדילו לעשות חברת פייפל.
פעם אם הייתה לך איזושהי בעיה אז יכולת להתקשר למחלקת השירות והיית מקבל מענה מיידי בשפה העברית.
כיום אין שום מספר טלפון שניתן להתקשר אליו , בעצם יש איזשהו מספר אבל הוא מסובב ומסובב אותך ובסוף הוא מפנה אותך לאתר שלהם.
שום נציג ושום נעליים. |לא|
לכן אני שוקל ברצינות להתנתק מהם ולסגור את החשבון שהוא בן עשור בערך.
כי אם אני לא יכול לדבר עם נציג שלהם במקרה של בעיה אפילו קטנה, אז תתארו לעצמכם מה יקרה אם אתקל בבעיה רצינית.
מי ידאג לי?
הסתבא שלי? :-(
זה התחיל עם הבנקים, פעם יכולתי להתקשר ל"דימונה", זה שמה של הפקידה המטורללת של הבנק.
היום עדיין ניתן להתקשר לבנק אבל על פי רוב אתה מקבל תשובה ממערכת לניתוב שיחות שאיכשהו בסוף אתה נפלט מהמערכת
מבלי לפתור את הבעיה שלשמה התקשרת אליהם.
הגדילו לעשות חברת פייפל.
פעם אם הייתה לך איזושהי בעיה אז יכולת להתקשר למחלקת השירות והיית מקבל מענה מיידי בשפה העברית.
כיום אין שום מספר טלפון שניתן להתקשר אליו , בעצם יש איזשהו מספר אבל הוא מסובב ומסובב אותך ובסוף הוא מפנה אותך לאתר שלהם.
שום נציג ושום נעליים. |לא|
לכן אני שוקל ברצינות להתנתק מהם ולסגור את החשבון שהוא בן עשור בערך.
כי אם אני לא יכול לדבר עם נציג שלהם במקרה של בעיה אפילו קטנה, אז תתארו לעצמכם מה יקרה אם אתקל בבעיה רצינית.
מי ידאג לי?
הסתבא שלי? :-(
הספתא שלך יודעת שהיא מככבת אצלך בפוסטים? תן לנו לפחות, כמה קוים לדמותה.
 
נערך לאחרונה ב:

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
הספתא שלך יודעת שהיא מככבת אצלך בפוסטים? תן לנו לפחות, כמה קוים לדמותה.
סבתא שלי לא הייתה כמו שאר הסבתות שאת מכירה.
היא גם לא הייתה כמו הסבתות הרוסיות שישנות בסלון ועושות את כל מטלות הבית, ממש לא, חחחח.
היא הייתה מסוגלת להרוג בנאדם מרחוק ורק עם הצלפת לשון אחת.
הייתה כל כך דומיננטית בבית, לצערי לא יצא לי לשהות בחברתה.
כל מה שאני יודע זה מהסיפורים שאבי סיפר עליה.
היא גם לא נפטרה בגיל מבוגר כל כך.
בעלה (סבי) חיי עד גיל 95
אך היא הלכה לעולמה בגיל 60 בערך.
ז.א. שאם תהיה תחיית המתים ב"ה, אז היא תהיה צוציקית לצידי.
צעירה ממני בעשר שנים לפחות. |חיוךרחב|
הלוואי שתהיה תחיית המתים, אקח אותו לצימר בצפון. |אוטו|
אראה לה את הבניאס ואת המפלים שהולכים לים כנרת.
זה יכול להיות מאד נחמד. |מאוהב|
 
זה התחיל עם הבנקים, פעם יכולתי להתקשר ל"דימונה", זה שמה של הפקידה המטורללת של הבנק.
היום עדיין ניתן להתקשר לבנק אבל על פי רוב אתה מקבל תשובה ממערכת לניתוב שיחות שאיכשהו בסוף אתה נפלט מהמערכת
מבלי לפתור את הבעיה שלשמה התקשרת אליהם.
הגדילו לעשות חברת פייפל.
פעם אם הייתה לך איזושהי בעיה אז יכולת להתקשר למחלקת השירות והיית מקבל מענה מיידי בשפה העברית.
כיום אין שום מספר טלפון שניתן להתקשר אליו , בעצם יש איזשהו מספר אבל הוא מסובב ומסובב אותך ובסוף הוא מפנה אותך לאתר שלהם.
שום נציג ושום נעליים. |לא|
לכן אני שוקל ברצינות להתנתק מהם ולסגור את החשבון שהוא בן עשור בערך.
כי אם אני לא יכול לדבר עם נציג שלהם במקרה של בעיה אפילו קטנה, אז תתארו לעצמכם מה יקרה אם אתקל בבעיה רצינית.
מי ידאג לי?
הסתבא שלי? :-(
אני לא צריכה לעשות פרסומות לבנקים - הם מספיק טובים
ולא צריכים את עזרתי... אבל
יש בנק שהשרות לקוחות שלו כמו פעם ואני הייתי מוסיפה כמו פעם +
זה היה בנק של דתיים??? הא פרסומת סמויה.
אז אמנם אנחנו לקוחות עסקיים שזה מעט שונה מלקוחות מקבלי משכורת
אבל...
יש סניף ובסניף יש פקידים ופקידות. עונים לטלפון כמו פעםועוד שיש לכל לקוח פקיד בנק לשרותו.
פקיד שבאמת מכיר את תיק הלקוחות שלו...
כמובן יודע את מי לזר... ומתי ואת מי לא וכו'. אבל מכיר ונותן לא פעכמיים
פתרונות לבעיות.
אישי?
סגרתי שני בנקים ועברתי למפד"ל חחחחחחחח
אבל בשום ואופן לא להכניס את כל הביצים ל... סל אחד.
 

נסיך.333

Well-known member
זו בדיוק הסיבה שעזבתי את הבנק שלי שהייתי שם מגיל ה"תיבת נוח"..
עברתי לבנק איגוד, קטן אבל אני מתקשר מייד עונה לי הפקיד "שלי".
הייתי צריך אישורים שלהם, תוך 15 דקות היה אצלי בפקס חתום..
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
זו בדיוק הסיבה שעזבתי את הבנק שלי שהייתי שם מגיל ה"תיבת נוח"..
עברתי לבנק איגוד, קטן אבל אני מתקשר מייד עונה לי הפקיד "שלי".
הייתי צריך אישורים שלהם, תוך 15 דקות היה אצלי בפקס חתום..
אני לא אוכל לעזוב את הבנק שלי, התרגלתי אליו.
אני גם פטור מעמלות אז כך שאם אעבור לבנק אחר, לא בטוח שגם הם יפטרו אותי מעמלות.
בקיצור הבנקים מצאו פטנט חדש שבו הם מצמצמים כמעט לגמרי את כוח האדם שלהם
והכל נעשה מרחוק דרך האינטרנט.
אני ואתה עדיין מסתדרים איכשהו עם המערכת של הבנק
אבל מה עושים אנשים שהם לא בקטע של אינטרנט או מחשב?
הם יחזרו לשים את הכסף מתחת לבלטה? :-D
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
או במטפחת בחזיה פוש אפ
אז זהו רציתי באמת לשאולותך בקשר לבנק השדיים של הממחטות של הקשישות המיזרחיות החביבות האלה.
הרי כשאתה מפקיד כסף בבנק אז אתה מקבל ריבית כלשהי, נכון?
זה לא הרבה, כי הבנקים הגנבים לא מתגמלים מי יודע מה, מה גם שאתה צריך לשלם על הרווחים המזעריים האלו מס כלשהו.
אבל אותה "נעימה" אותה שכנה שהפקידה את הכסף בתוך השד
אז איזו ריבית לדעתך היא מקבלת?
והאם לדעתך הריבית הזאת חייבת במס? |תוהה|
 

Harrington

Well-known member
מנהל
שונא את זה. גם אני משתדל לעבוד רק מול גופים שאני גם יכול לדבר איתם בשעת הצורך. אמנם אין לי התנגדות למקומות בהם אפשר לפתוח פניה ודמות אנושית חוזרת אלי.

מה ש'יפה' בסיפור הוא שהמוסדות (בנקים למשל) מכנים את זה קידמה וכו'. יתכן שהם צודקים והעולם כולו צועד לשם, אבל תקראו לי מיושן, אני לא אוהב את זה.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
אבל תקראו לי מיושן, אני לא אוהב את זה
אתה ממש לא מיושן.
לדעתי לכל אחד מאיתנו מגיע שירות לקוחות אנושי שמסוגל לפתור לנו את הבעיות במיידי.
פה מה הם עושים?
הם נותנים לך במקרה הטוב אפשרות לשלוח מייל או מסר שאת התשובה תקבל תוך 48 שעות
ובמקרה הפחות טוב, שורה של אפשרויות שכביכול מתוך נסיון עם לקוחות אחרים תמצא שם תשובה שתתאים לבעיה שלך
ומעניין שאף פעם לא מצאתי בתוך המכלול הזה שורה אשר תואמת לבעיה שלשמה אני נתקע בתוך האתר המחורבן הזה שלהם.
אגב "פייפל" מתרצים את ה"אין טלפון" שלהם בכך שבשל הקורונה הם עובדים במתקונת מצומצמת. |יעני|
איזה מזל שיש לנו קורונה, אהההה? |חיוךרחב|
אני ככה מלהתנתק מהם. (מראה אצבע מול אגודל) :-[
 
למעלה