שמתם לב שלרשת הום סנטר אין מענה אנושי בשירות הלקוחות שלהם?

סטילהוק1

Well-known member
שמתם לב שלרשת הום סנטר אין מענה אנושי בשירות הלקוחות שלהם? לא באתר ולא ברכישה מהסניפים. אם מתקשרים לשירות הלקוחות שלהם לא ניתן להשיג ולדבר עם נציג אנושי.
ואם לא די בכך, בהזמנת משלוח מהאתר הם מחייבים את הלקוח חיוב משלוח נפרד על כל פריט שמזמינים. לדוגמא: רכשתם 6 פריטים בסל הקניות ונגיד יצא לכם סה"כ 250 ש"ח ללא המשלוח, תוסיפו משלוח, ותגלו שרק המשלוח לבדו על 6 הפריטים שרכשתם עולה לכם 220 ש"ח. ולא מדובר בפריטים גדולם וכבדים, אלא בפריטים סטנדרטיים כמו למשל זוג נורות לד, כפפות לטקס, פנס, משקפי מגן וכו'... וזה יעלה לכם ביחד עם המשלוח: 470 ש"ח. זה נראה לכם היגיוני?
מישהו חייב לעשות משהו בנדון, לא ייתכן שהום סנטר יתנהגו ככה עם לקוחותיהם, ושלא יהיה ניתן להשיגם ולברר מה קורה פה...
 
למעלה