שנה וחצי הכל הפוך

שנה וחצי הכל הפוך

החל מאוקטובר 2002 הכל השתבש לנו בחיים: אמא חטפה התקף לב. פוטרתי בעלי פוטר אמא שלי פוטרה מחלות התחלו לצוץ במשפחה מריבות וחילוקי דעות החלו לפצל אותנו האוטו התקלקל האם בשנה הקרובה דברים ישתנו. או לקנות שכפ"ץ ומטריה. נולדתי ב- 5.11.68, מה צופה לי העתיד?
 

צ ל י ל 8

New member
שלום סימבה ../images/Emo140.gif

מצטערת לאכזב אותך, אבל אין אנו צופים את העתיד. יש תקופות קשות בחיינו. לצערם של כולם, הכלכה בארץ לשנים האחרונות לא מרקיעה שחקים, והרבה פוטרו מעבודתם. ייתכן שבעקבות המצב הרעוע, מתחילות גם חילוקי הדיעות. בואי תעזרי לנו לעזור לך. אנא התמקדי בנושא ספציפי, כיתבי לנו קצת רקע עליו, וננחה אותך לשאול שאלה מדוייקת ולפרוס פריסה מתאימה..
 
אני מניחה שהבעיה הכי מעיקה כרגע

היא הפרנסה. כאמור, פוטרתי לפני שנה, מאז לא מצאתי את מקומי, אני מתפרנסת כרגע מלא לעשות כלום במשך כמעט כל היום. עבודה ללא עבודה וכמובן שללא סיפוק אבל נשארת בגלל משכורת. תוכלו לעזור?
 

matal girl

New member
אני הייתי

הולכת על קלטית או על פריסה עסקית. יש צורך בתובנות מורחבות וברורות ולכן חשוב לברר מה שורש הבעייה. יחד עם זאת אם תרצי לדעת מה הסיכוי למצוא עבודה בטווח הקצר תוכלי לשאול. מה-עלי-לדעת- לגבי הפוטנציאל -במציאת עבודה-בחודש הקרוב? 6+קלף סיכום. ממני, ילדה מטאלית אמיתית.
 
איך עושים את זה?

בקשר למציאת עבודה בחודש הקרוב - זו לא שאלה רלבנטית היות ואינני מחפשת עבודה. איך אני ממשיכה מכאן?
 

צ ל י ל 8

New member
תוכלי בבקשה להסביר ../images/Emo35.gif

"כאמור, פוטרתי לפני שנה, מאז לא מצאתי את מקומי, אני מתפרנסת כרגע מלא לעשות כלום במשך כמעט כל היום. עבודה ללא עבודה וכמובן שללא סיפוק אבל נשארת בגלל משכורת." את עובדת או לא? מהיכן יש לך משכורת? את טענת שהפרנסה זו הבעיה שהכי מציקה לך כרגע ולכן מטאל גירל הציעה לך שאלה בנדון. לא הבנתי מה הבעיה
 
למעלה