תודה רבה
דווקא כן ענית לי בכל פעם ששאלתי. פשוט אני לא כ"כ "אהבתי" את התשובה כי בד"כ לא היו בה חידושים אלא משהו כמו - זה הגיל וזה מה שאמורים לעשות בו. בכל אופן, הפעם באמת נתת לי רעיונות וכיוונים חדשים (שבאמת לא התאימו קודם, כי מיון וצבעים ממש לא היו שייכים עד עכשיו) תודה רבה על הרעיונות! רציתי להוסיף : 1. יש לנו את פאזל הצורות הגיאומטריות עם חמישה חלקים. אם הפאזלים המורכבים יותר הם גם הכנסה של החלק למקום מסוים או שהם יותר דומים לפאזל של הרכבהת תמונות? האם בגיל שלה יש טעם לנסות פאזל "רגיל" של 4 חלקים למשל? 2. בית המפתחות - יש לנו. נדמה לי שאז כתבת שהוא לסביבות גיל שנתיים... אני מניחה שאפשר לתת לה להכניס את הצורות. המפתחות - מאיזה גיל ? 3. בעלי מדבר איתה אנגלית, לכן שאלתי על דיסלקציה, כי לכאורה עשויה להיות לה בעיה עם השפה (היא יודעת מילים בשתי השפות) 4. מהי החלוקה הרצויה בין "לשחק" איתה (כמו שכתבת, להסביר לה מה היא עושה) ובין "לתת לה לבד"? אני לא רוצה שהיא תתרגל שחייבים לשחק איתה... ושוב תודה רבה רבה! נתת לי הרבה רעיונות וחומר למחשבה כעת ! נעה.
דווקא כן ענית לי בכל פעם ששאלתי. פשוט אני לא כ"כ "אהבתי" את התשובה כי בד"כ לא היו בה חידושים אלא משהו כמו - זה הגיל וזה מה שאמורים לעשות בו. בכל אופן, הפעם באמת נתת לי רעיונות וכיוונים חדשים (שבאמת לא התאימו קודם, כי מיון וצבעים ממש לא היו שייכים עד עכשיו) תודה רבה על הרעיונות! רציתי להוסיף : 1. יש לנו את פאזל הצורות הגיאומטריות עם חמישה חלקים. אם הפאזלים המורכבים יותר הם גם הכנסה של החלק למקום מסוים או שהם יותר דומים לפאזל של הרכבהת תמונות? האם בגיל שלה יש טעם לנסות פאזל "רגיל" של 4 חלקים למשל? 2. בית המפתחות - יש לנו. נדמה לי שאז כתבת שהוא לסביבות גיל שנתיים... אני מניחה שאפשר לתת לה להכניס את הצורות. המפתחות - מאיזה גיל ? 3. בעלי מדבר איתה אנגלית, לכן שאלתי על דיסלקציה, כי לכאורה עשויה להיות לה בעיה עם השפה (היא יודעת מילים בשתי השפות) 4. מהי החלוקה הרצויה בין "לשחק" איתה (כמו שכתבת, להסביר לה מה היא עושה) ובין "לתת לה לבד"? אני לא רוצה שהיא תתרגל שחייבים לשחק איתה... ושוב תודה רבה רבה! נתת לי הרבה רעיונות וחומר למחשבה כעת ! נעה.