שנה וחצי
שלום יעל, הרבה זמן לא "ניג'זתי" לך - פשוט נתתי לבחורות (שנה וחצי ושלוש וקצת) להשתולל בבית עם מה שמצאו, לקשקש בצבעים וכד'. לאחרונה יצא שהיה לי קצת "זמן איכות" רק עם הקטנה ותהיתי מה אני יכולה לעשות איתה "אחד על אחד" - כדי שהיא תרגיש שאמא כולה שלה. אז קצת שרנו שירים וקראנו סיפורים (100 שירים ראשונים, חמישה בלונים, ברכבת יושבת ארנבת וכד') ותהיתי מה אפשר עוד ? מבחינת מוטוריקה עדינה מה מומלץ כבר לעשות בגילה - בצק? מדבקות? פתאום גם שמתי לב שאפשר לשלב בין שתיהן - לתת לגדולה "ללמד" את הקטנה להשחיל שרוך בכפתורים או בחלקים של "המפתח להתפתחות", והיא גם נהנית סתם לשחק עם הכפתורים של "צבעוני לטף" (אגב, היא יכולה להכניס את כל הכפתור לפה. האם זו בעיה בטיחותית?) האם יש לך עוד רעיונות של פעילויות כאלו שאפשר לעשות עם שתיהן - כל אחת ברמה שלה ? האם כדאי להתחיל איתה פאזלים? ללמד "צבעים", צורות וכד'? תודה מראש, נעה.
שלום יעל, הרבה זמן לא "ניג'זתי" לך - פשוט נתתי לבחורות (שנה וחצי ושלוש וקצת) להשתולל בבית עם מה שמצאו, לקשקש בצבעים וכד'. לאחרונה יצא שהיה לי קצת "זמן איכות" רק עם הקטנה ותהיתי מה אני יכולה לעשות איתה "אחד על אחד" - כדי שהיא תרגיש שאמא כולה שלה. אז קצת שרנו שירים וקראנו סיפורים (100 שירים ראשונים, חמישה בלונים, ברכבת יושבת ארנבת וכד') ותהיתי מה אפשר עוד ? מבחינת מוטוריקה עדינה מה מומלץ כבר לעשות בגילה - בצק? מדבקות? פתאום גם שמתי לב שאפשר לשלב בין שתיהן - לתת לגדולה "ללמד" את הקטנה להשחיל שרוך בכפתורים או בחלקים של "המפתח להתפתחות", והיא גם נהנית סתם לשחק עם הכפתורים של "צבעוני לטף" (אגב, היא יכולה להכניס את כל הכפתור לפה. האם זו בעיה בטיחותית?) האם יש לך עוד רעיונות של פעילויות כאלו שאפשר לעשות עם שתיהן - כל אחת ברמה שלה ? האם כדאי להתחיל איתה פאזלים? ללמד "צבעים", צורות וכד'? תודה מראש, נעה.