תודה על ההתייחסות
היי איציק, תודה על ההתייחסות, אין החלפת צבעים בכותרת אתה בטח מתכוון לאפקט הGLOW שעובר על הטקסט. אם העין שלך התמקדה שם זו בדיוק הכוונה, בעמוד הבית שהינו עמוד כניסה, הטקסט השיווקי הראשי(האדר) + הלוגו אלו המקומות החשובים, לאחר מכן ישנו בר ניווט תחתון שמלווה לעולמות התוכן הנוספים.(במידה והעמקת מעבר לעמוד הראשון, היית מבחין שאין שום אפקטים נוספים בעמודים הפנימיים). להגיד בהכללה שהדף עושה טעות נפוצה, לדעתי, זה ממקום לא כל כך מקצועי, שכן כל אתר ומטרותיו הוא ולכן גם ממשק המשתמש שונה. אתר פיננסי יעוצב אחר מאתר אופנה וכו'. לכן יש להבין מי קהל המטרה, מה היעד וכפועל יוצא גם העיצוב. שוב אודה לך על הערות, אקח לתשומת ליבי.