שנה לאחר שנפתח: גשר ב"עוקף קריות" החל לשקוע

CivilEng

New member
שנה לאחר שנפתח: גשר ב"עוקף קריות" החל לשקוע

מצ"ב הקישור לכתבה + מאמר "זרקור" שכתבנו לפני כשנה המסביר על תהליך ה"קונסולידציה" ועל הדרכים לצמצם שקיעות צפויות מאין אלה (מחלף יגור).
מקווה שתהנו.

http://www.krayot.com/archives/20913

http://goo.gl/0U7pfE

שבוע טוב .
 

megashock

New member
ככה זה כאשר מאשרים לשפיר "הקלות תכנוניות"

יש לחברה הזאת שיטה. קודם זוכים במכרז באמצעות הגשת הצעה לא ראלית ואז מבקשים הקלות תכנוניות שחוסכות לחברה מליונים.
זה גם בעייתי מבחינה חוקית, כי אם היו נותנים את ההקלות האלה גם לשאר המתמודדים בזמן הגשת ההצעות למכרז, אולי גם הם היו מגישים הצעות משופרות.
 

maromy

New member
ובמטרונית 8 פצועים מבלימת פתע (לא מפתיע)

תמשיכו לבזבז מליארדים על שעשועי תחבורה ולשמור את האוכלוסיה ענייה בשיכונים מתפוררים
עד שגם אלו יקרסו ברעידת אדמה ונוכל לקבל את ראשי הערים והשרים בחמ"ל בבלייזר כמו באסון הכרמל
מספרים לנו איזו טרגדיה נוראית

במקום לדאוג לשירותי כיבוי (עד היום אין תחנה חדשה שהייתה אמורה להיבנות ולהיפתח עם פתיחת מנהרות הכרמל)
אז זרקו את הכסף על אספלט וכבישים ומחלפים..
במקום לדאוג לעמידות מבנים ברעידות אדמה אז עיריית חיפה לקחה את הכסף לשפץ את קומת מנכל העירייה
ועוד בניין לפקידי עירייה - בניין משרד הפנים, שבגלל היה מיועד להיות מבנה תרבות.

ואז משחדים את המגזר הערבי והרוסי ושוב השקשוקה חוזרת להרוס את העיר עוד 5 שנים
ובטח נשמע על עוד מחלפים בעשרות ומאות מליונים שהם זורקים עליו את תקציב העיר שעוד נותר..
 

amit1270

New member
והכי חשוב - לשקע את המסילה


 
ואיך זה קשור?

האם תוכל להאיר את עינינו מהו אחוז המימון העירוני החיפאי (או, לצורך העניין, בכל קרייה שהיא) לכביש עוקף קריות?
 
למעלה