אני מעדיף את השדרה כמו שהיא עכשיו עם הרכבת הקלה, מאשר המצב שהיה לפני עם המדרכות הצרות. והיא נראת הרבה יותר טוב.שנה אחרי השקת הקו האדום, יצאנו לשדרות ירושלים לראות אם ואיך השפיעה הרכבת על השדרה היפואית היפה. ספוילר: היא מתה, וכולם כועסים שלא הקשיבו לפני שש שנים לבעלי העסקים ותושבי יפו שהזהירו מהפיל הלבן המתקרב. "אז יש שדרה יפה, אבל אף אחד לא הולך בה"
שדרות ירושלים מעולם לא הייתה רחוב יפו ואפילו קרוב לכך, ולכן יקח שנים אם בכלל שהרחוב ירים את עצמו.אני מעדיף את השדרה כמו שהיא עכשיו עם הרכבת הקלה, מאשר המצב שהיה לפני עם המדרכות הצרות. והיא נראת הרבה יותר טוב.
אי אפשר לנתק את זה מהמלחמה שאין תיירות חוץ שיכלה להסתובב בשדרה (אך גם תיירות פנים במידה רבה). גם זה מאוד תלוי מי היה קהל היעד שהיה לפני: אם זה אנשים שנהגו לעמוד בדאבל פארקינג ולחסום את תחנות האוטובוס, עדיף שלא יהיו. מנגד זה גם תלוי בשינויי האוכלוסייה בצפון יפו (מנס לגויים וצפונה) שמורכבת או מערביי יפו או מג'נטריפיקטורים. והעסקים המקומיים לא מתאימים להם. כי עסקים המתאימים לשתי האוכלוסיות שציינתי, די מצליחים.
שנה אחרי השקת הקו האדום, יצאנו לשדרות ירושלים לראות אם ואיך השפיעה הרכבת על השדרה היפואית היפה. ספוילר: היא מתה, וכולם כועסים שלא הקשיבו לפני שש שנים לבעלי העסקים ותושבי יפו שהזהירו מהפיל הלבן המתקרב. "אז יש שדרה יפה, אבל אף אחד לא הולך בה"
יש משהו מאוד... חפיפניקי בכתבה. ריאיינו כמה בעלי חנויות, וכל אחד שטח מספר תלונות.
מכל מקום, לפני שנה "עיר לחיות בה" ביקר בשדרה וביקר את התכנון והתוצאות, ואולי אפשר להסתכל על ביצועי הרחוב דרך הנושא שהוא מעלה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.