שנייה לפני שהפורום מת סופית, אני רוצה לשתף
היי מה קורה? הכל טוב? מישהו נמצא פה בכלל?..
אז..כמו שכתבתי פה לפני לא הרבה זמן, התחלתי לעבוד בבנק בתור טלרית (קופאית.."כספומט אנושי" משהו..)
היום נדבר על לקוחות לא צלולים
כבר יצא לי לעבוד הרבה עם לקוחות אבל בבנק אני נתקלת יותר ויותר בלקוחות שפשוט לא מבינים.
או שהם לא דוברים את השפה, או שהם לא עוקבים אחרי החשבון שלהם, או שהם פשוט לא צלולים בדעתם (זקנים מידי או מסכנים מידי).
נגיד..סיטואציה:
באה אליי מישהי לעמדה..מסתכלת עליי במבט תמוה. אני מסתכלת עליה בחזרה במבט ספק תמוה ספק "אוי הנה עוד אחד כזאת", מחייכת הכי שאני יכולה ואומרת "שלום. איך אפשר לעזור?", וכל מה שאני מקבלת זה נפנוף מבולבל בידיים או איזה "shto?" ("מה?"ברוסית למי שלא יודע חח)...
עכשיו לכו תדעו מה היא רוצה?
אז אני מתחילה לדבר איתה בחצי פנטומימה חצי ג'יבריש..נגיד, שואלת "כסף?" ועושה תנועה כאילו אני מביאה לה משהו...ואם היא אומרת "כן" אז אני פשוט מושכת...
אבל זה לא כזה פשוט כמו שזה נשמע...לקוחות פשוט לא מגיבים. מגיעים מבולבלים ולא מסכימים להוציא יותר ממלמול.
לפעמים אני זאת שצריכה למסור מידע כמו "השירות כרוך בעמלה"...ואין סיכוי בחיים שהם מבינים אותי.
נגיד הסיטואציה הנ"ל...באחד המקרים הסתבר, בדיעבד אחרי משיכת הכסף, שהגברת בכלל רצתה למשוך יורו ולא שקל.
אני צריכה לנחש לבד???
ואני שואלת -
למה אנשים שלא מסוגלים לתקשר לא באים עם מלווה?? לא אכפת להם להיות בחוסר וודאות מוחלט??
מילא המאמץ הכל כך גדול שאני משקיעה והזמן שאני שורפת עליהם (כשלפעמים יש עוד 30 אנשים בתור)...
אני חושבת על זה שמספיק שפעם אחת הם יפלו על איזה פקיד נוכל..הוא יכול לעשות להם עוקץ רציני!
הרי, אין להם חצי מושג מה קורה להם בחשבון - כמה כסף יש, מה הפעולות שמתבצעות, על מה הם חותמים וכו'..ויש המון לקוחות כאלה.. לצערי זה ממש "הפרצה קוראת לגנב"...
גם קרתה לי סיטואציה שבה אחד האנשים בתור הסכים לעזור לי ולתרגם.. הגברת פשוט סילקה אותו. נו באמת
אני לפעמים כל כך בשוק...תמיד חושבת שכבר ראיתי הכל וכלום לא יכול להפתיע אותי, והמומה כל פעם מחדש ממה שאני רואה.
מה אתם חושבים על אנשים כאלה? יצא לכם להיתקל בלקוחות כאלה? איך פעלתם בסיטואציות כאלה?
היי מה קורה? הכל טוב? מישהו נמצא פה בכלל?..
אז..כמו שכתבתי פה לפני לא הרבה זמן, התחלתי לעבוד בבנק בתור טלרית (קופאית.."כספומט אנושי" משהו..)
היום נדבר על לקוחות לא צלולים
כבר יצא לי לעבוד הרבה עם לקוחות אבל בבנק אני נתקלת יותר ויותר בלקוחות שפשוט לא מבינים.
או שהם לא דוברים את השפה, או שהם לא עוקבים אחרי החשבון שלהם, או שהם פשוט לא צלולים בדעתם (זקנים מידי או מסכנים מידי).
נגיד..סיטואציה:
באה אליי מישהי לעמדה..מסתכלת עליי במבט תמוה. אני מסתכלת עליה בחזרה במבט ספק תמוה ספק "אוי הנה עוד אחד כזאת", מחייכת הכי שאני יכולה ואומרת "שלום. איך אפשר לעזור?", וכל מה שאני מקבלת זה נפנוף מבולבל בידיים או איזה "shto?" ("מה?"ברוסית למי שלא יודע חח)...
עכשיו לכו תדעו מה היא רוצה?
אז אני מתחילה לדבר איתה בחצי פנטומימה חצי ג'יבריש..נגיד, שואלת "כסף?" ועושה תנועה כאילו אני מביאה לה משהו...ואם היא אומרת "כן" אז אני פשוט מושכת...
אבל זה לא כזה פשוט כמו שזה נשמע...לקוחות פשוט לא מגיבים. מגיעים מבולבלים ולא מסכימים להוציא יותר ממלמול.
לפעמים אני זאת שצריכה למסור מידע כמו "השירות כרוך בעמלה"...ואין סיכוי בחיים שהם מבינים אותי.
נגיד הסיטואציה הנ"ל...באחד המקרים הסתבר, בדיעבד אחרי משיכת הכסף, שהגברת בכלל רצתה למשוך יורו ולא שקל.
אני צריכה לנחש לבד???
ואני שואלת -
למה אנשים שלא מסוגלים לתקשר לא באים עם מלווה?? לא אכפת להם להיות בחוסר וודאות מוחלט??
מילא המאמץ הכל כך גדול שאני משקיעה והזמן שאני שורפת עליהם (כשלפעמים יש עוד 30 אנשים בתור)...
אני חושבת על זה שמספיק שפעם אחת הם יפלו על איזה פקיד נוכל..הוא יכול לעשות להם עוקץ רציני!
הרי, אין להם חצי מושג מה קורה להם בחשבון - כמה כסף יש, מה הפעולות שמתבצעות, על מה הם חותמים וכו'..ויש המון לקוחות כאלה.. לצערי זה ממש "הפרצה קוראת לגנב"...
גם קרתה לי סיטואציה שבה אחד האנשים בתור הסכים לעזור לי ולתרגם.. הגברת פשוט סילקה אותו. נו באמת
אני לפעמים כל כך בשוק...תמיד חושבת שכבר ראיתי הכל וכלום לא יכול להפתיע אותי, והמומה כל פעם מחדש ממה שאני רואה.
מה אתם חושבים על אנשים כאלה? יצא לכם להיתקל בלקוחות כאלה? איך פעלתם בסיטואציות כאלה?