שנים אני שואל את עצמי

הצופה.

New member
שנים אני שואל את עצמי

מדוע חבר כנסת עוזי לנדאו אינו עולה מדרגה? או דרגה הרי הוא ג´נטלמן דוקטור שפתו יפה חשבתי אולי אין לו חברים או שמרוב שהוא ג´נטלמן אינו מתחכך ואו מתלכלכך בפוליטיקה פנימית סומך על האינטיליגנציה של הבוחר שיידע מה טוב כמובן שטעיתי אימרת השפר על תושבי רמת אביב היתה נקודת המפנה ואתמול במקום למצוא את ההזדמנו ולקרב בין העמים ולברך את הערבים לרגל איד אל פיטר יזם מר לנדאו גול עצמי למדינת ישראל בדמות עיקוב חקירה של סרי נוסייבה מתון לכל הדיעות מר לנדאו חיית מספיק זמן על חשבון משלם המיסים הישראלי הגיע הזמן ללכת הביתה הגיע הזמן לעבוד עבודת כפיים שאתה מטיף לה כל הזמן צא עבוד בבנין תן דוגמא אישית בכנסת אין לך מקום יש מלא ג´נטלמנים בישראל ולא מתקבלים על כך לכנסת רק תעשה לי טובה בדרך החוצה קח איתך את הבלונדינית המבריקה וגם את לימור ליבנת המחנכת הדגולה קשור את דוד מנע אליך ותתחילו לצעוד החוצה מקווה שדווד מגן ודויד לווי יצטרפו הרסתם את הליכוד הדעה שלכם היא כענף המתנדנד עם הרוח לפי מזג האוויר אתם מביעים דיעה אין לכם טיפה אפילו מחומר שקורצו מנהיגים אתם משפילים את מדינת ישראל בזה שאתם חושבים שבעזרת הבינוניות שלכם אתם מייצגים אותנו לכו הביתה.
 

pilovich shahaf

New member
".הזדמנות ולקרב בין העמים ולברך."../images/Emo104.gif

"..את הערבים לרגל איד אל פיטר יזם מר לנדאו גול עצמי למדינת ישראל בדמות עיקוב חקירה של סרי נוסייבה ..." ציטוט מתך הודעתך לעיל, תגיד לי ידידי..:- האם זו השעה לדבר ככה
האם אתה מודע למצב שאנחנו נימצאים בו...בודאי שכן, אז מה היתה השאלה וגם אם זה נכון
האם אתה מודע לכוונתו של "סרי נוסייבה" בכלל ובאותו יום בפרט
ההחלטה היתה נכונה ובמקום-כל הכבוד !! ביחס לשאר תוכן הודעתך אני לא מוצא לנכון להיתיחס, זוהי דעתך ו....... מבחן התוצאה...קובע
פ"ש.
 

הצופה.

New member
ידידי המכור

אני לא פחות ימני מימך אבל יש לי אומץ להסתכל בראי האנשים שהזכרתי את שמם לא ראויים לשבת בכנסת לגבי הטיימינג זה בדיוק הטיימינג להתעלם משטויות כאלה ולא להעלות על סדר היום דברים שיוכלו להאפיל על הרציחות והפיגועים מה שעשה לנדאו זה פיגוע הסברתי אין זמן להושטת יד לשלום יש במקביל למלחמה בטרור להראות לעולם כי אין לנו כלום נגד הפלשתינים אלה נגד הטרור בלבד ומי שעומד בראשו יאסר ערפת זה לא מונע ברכה לאיד אל פיטר.
 

pilovich shahaf

New member
אתה יודע מה...בראש שלך

אבל, אבל גדול- והכוונה היא גם לנו היה "חג החנוכה" ממש לא מזמן
!! האם אנשים כמו סרי "נוסייבה" ברך את עם ישראל לרגל חגו המיוחד...מעטים נגד רבים...אין חדש תחת ...ה-
. להסתכל בראי ועוד איך וכל בוקר.....אבל טיימינג אחי טיימינג, זו דעתי. מבחן התוצאה. פ"ש.
כן אני מכור למדינת ישראל, ציונית, חזקה, שכל תושביה היהודים אחים הם
 

אביסון

New member
כן, ויש עכשיו גשם בונזואלה

תשמע, חביבי, על הכל אתה כותב, מבלבל את המח על 101 קטנות, אבל על העיקר אתה לא כותב: הסיבה שמר נוסייבה לא אירח ולא יארח היא, ועכשיו תשמע טוב: שירושלים, בירת ישראל, הינה ותהיה בירתה הנצחית והמאוחדת של מדינת ישראל. ירושלים היא שטח ישראלי בחוק, לא שטח איי ולא בבל"ת. וכמו שנוסייבה החביב לא יערוך כנס רשמי של הרשות שלו בת"א, כך , אותו דבר- לגבי ירושלים.
 

הצופה.

New member
אני ממש מודה לך

שהזכרת לי שירושליים היא בירת ישראל לנצח ...... אם לנדאו לא היה מדבר לא היה מגיע לעיתונות הקטע הנל ואנו לא היינו מתווכחים על כך.
 
למעלה