שני חברים יצאו לדרך...

rami arnold

New member
וקצת צילומים משנה שעברה -

לחימום האוירה, לחברים שנוסעים לראות את הטור - מקנא בכם!!
 

rami arnold

New member
ולסיום - במקום וינו הפצוע,../images/Emo28.gif

הרכש החדש של הורודים!!
 
הם לא בדיוק יצאו לדרך...

הם בדיוק סיימו את הדרך.התמונה צולמה דווקא לקראת סוף טור 2001 (נדמה לי שבקטע ההרים האחרון של אותו טור). מחווה של אולריך לארמסטרונג, מחווה שבאה כקונטרה למחווה של ארמסטרונג-שחיכה לטולריך אחרי שהוא ירד לבדוק את הדשא בצידי הכבישים בצרפת.
 
לוז ארדידן - 2001

הקטע ההררי האחרון - יאיר ואנוכי היינו במרחק של 30 מ' מהאירוע הנ"ל. רוברטו לייסקה הבאסקי ניצח שם ובגדול - לא פלא, מאתיים אלף באסקים משולהבים עם חולצות כתומות כמו של מע"צ ודגלים בגודל של מפרש אונייה עודדו אותו בשאגות מטורפות שאיימו למוטט את ההר תחתינו. חוויה, חוויה, חוויה - סעו לטור דה פראנס! לא תשכחו את זה בחיים!
 
מחווה של ארמסטרונג לבאסקים...

(או שאולי הוא פחד מהם?). אבל ארמסטרונג לא התאמץ לרדוף אחרי לאייסקה, הוא נתן לו את הכבוד לנצח מול הקהל הביתי.
 

cipo 1

New member
בועז מחווה היא לחיצת יד לא חושב

שספורטאים מקצוענים כמו אולריך ארמסטרונג או פנטאני ז"ל מחלקים מחוות בדרך לקוו הסיום. אולי?? וגם זה אני בספק בתוך הקבוצה יש מחוות,ואתה יודע מה? גם בזה אני לא בתוך במיוחד בטור דה.... יום טוב !! עודד
 
היום בדיוק קיבלתי את הספר...

השני של ארמסטרונג (הם ממש לא בסדר בשוונג, בניתי על זה שהספר יגיע רק לקראת סוף השבוע והוא הגיע אחרי 3 ימים, איך אני אלמד למבחן עכשיו), וריפרפתי בפרק שהוא מספר על המון ונטו בשנת 2000, המחווה לפאנטני. והוא בפרוש אומר שלפעמים כדאי לוותר על ניצחון בקטע, ועדיף לתת למישהו אחר את הכבוד, הפרסום והבונוסים הכספיים המלווים ניצחון בקטע. לאייסקה לא סיכן את ארמסטרונג, הוא היה במגרש הביתי שלו, וזו הייתה מחווה יפה לדעתי.
 
זה נדיר אבל קורה ולא תמיד כמחווה

לעיתים זו מכירה פשוטו כמשמעו. השערוריה האחרונה הייתה של אולריך/ויראנק בטור שאולריך ניצח. לאחר הבריחה של שניהם, באחד הקטעים, ויראנק הציע לאולריך שהוא ימשוך אותו לקו הסיום ואולריך יאפשר לו לנצח. באותו יום אולריך פתח פער על מתחריו בזכות הבריחה וויראנק ניצח . זה התפוצץ לאחר שהראו צילומים בהם אולריך מחווה בידו לויראנק כמבקש כסף. אבל יש גם מקרים של מחוות. בהם רוכב מאפשר לרוכב אחר לנצח וזה יכול לקרות ממגוון סיבות. אני בדעת מיעוט בזה אבל אני משוכנע כי ויראנק "קיבל" את הניצחוןבמרוץ פריס טור בסבב גביע העולם לפני שנתיים.
 

ido mazor

New member
התמונה הספורטיבית האהובה עלי

ראיתי את הלחיצת יד של יאן ללאנס בשידור חי בטלוויזיה, והתרגשתי מאד. אחר כך גזרתי את התמונה שהופיעה בעתון "הארץ" והיא היתה ליד המיטה שלי הרבה זמן. רגע ספורטיבי יפהפה ומרגש בין שני ענקים.
 

rami arnold

New member
לבקשת הקהל ( ז"א עידו מזור...)

קצת מהאוירה מסביב לטור - פשוט קרנבל!
 

hector zazou

New member
../images/Emo20.gif,תמונה מדהימה.

מאייפו ?
 
למעלה