שני חלומות צלולים הלילה

שני חלומות צלולים הלילה

החלום הראשון התחיל בכך שראיתי את עצמי בעבודה, יושבת במשרד וסתם החלטתי תוך כדי כך לעשות בדיקת מציאות. הסתכלתי על כף היד הימנית שלי והיא נראתה רגילה לחלוטין. הסתכלתי על כף היד השמאלית, ספרתי אצבעות וראיתי שיש בה רק ארבע אצבעות! מכאן הבנתי שאני חולמת. החלטתי לצאת מהעבודה ולהתחיל להינות מהחלום. ניסיתי לעבור דרך הקירות אבל לא הצלחתי וגם העיניים נעצמו לי ולא ראיתי כלום. מתוך תסכול ניסיתי אפילו לשבור את חלון היציאה (שהיה נעול) אבל גם את זה לא הצלחתי. בסופו של דבר, כדי לא לבזבז את החלום, יצאתי בצורה רגילה דרך הדלת (שהייתה נעולה עם מפתח. מה שלא קורה במציאות). ריחפתי במסדרון ואז יצאתי החוצה באמת. בהתחלה עדיין עפתי קצת אבל אז חשבתי על זה שכדי לשמור על החלום כדאי להירגע קצת וללכת בצורה רגילה ואפילו איטית, לשדר רוגע למוח. האיזור הזה שכביכול היה יציאה מהעבודה נראה בעצם כמו האיזור של רחבת הבימה בת"א כאשר אני כאילו יצאתי מהיכל התרבות. (לא חשבתי כך בחלום, מבחינתי יצאתי מהעבודה אבל ככה האיזור נראה בערך). בצד ימין הייתה מעין מצבה או אנדרטה. הסתכלתי על הכתוב שם, הסטתי את המבט והסתכלתי שוב. הכיתוב השתנה כצפוי. עשיתי שוב את בדיקת המציאות עם הידיים. ביד הימנית ראיתי שחסרה אצבע אבל אז ראיתי שהאצבע החסרה בעצם מסתתרת מאחורי אצבע אחרת. זה היה כאילו התירוץ של המוח שלי לשכנע אותי שזאת מציאות. (אבל כשהתעוררתי באמת מהחלום, ניסיתי לעשות את התנועה הזאת של להסתיר את האצבע מאחורי אצבע אחרת והבנתי שבמציאות זה בלתי אפשרי).
למרות הניסיון להירגע ולהמשיך את החלום ברוגע, התעוררתי מהר מאוד, בקטע הזה.

אחר כך נרדמתי שוב והיה לי חלום דומה. בחלום אני כאילו בדרך חזרה מהעבודה או אולי מבית ספר ויש הסעה כאשר הנהגת היא מישהי מהעבודה (בחלום. היא לא קיימת במציאות וגם במציאות אין הסעות מסודרות). אני רואה שהנהגת כל הזמן סוטה מהמסלול ומשנה אותו ואני כל הזמן מנסה לחשוב לאן היא מנסה להגיע או איך. אחר כך פתאום אני חושבת שאולי אני שוב חולמת. אני שוב עושה את בדיקת המציאות עם האצבעות אבל לא בטוחה שאני רואה בהן משהו מוזר. אז אני פשוט קמה מהישיבה ועוברת עם חצי מהגוף שלי דרך תקרת המכונית וזה הסימן שאומר לי שאני אכן חולמת. אני מנסה לצאת מהמכונית ולהתחיל לעוף אבל מרגישה שהחלום מתפוגג ואני הולכת להתעורר. לא מצליחה לשלוט בזה ואז "מתעוררת", התעוררות שווא, שבה אני רואה את עצמי כאילו בבית שלי, מתחילה לסדר אותו וחושבת לעצמי שעוד מעט אכתוב את החלום במחשב, אבל אז מחליטה בעצם בכל זאת לכתוב אותו במחברת. (במציאות אני מנהלת את יומן החלומות במחברת שמונחת ליד המיטה). אני לוקחת את המחברת כדי לכתוב אבל כאן כבר מתעוררת באמת.

חלומות צלולים מאוד משמעותיים. אחרי שהתעוררתי מהחלום הראשון רשמתי לעצמי במחברת גם את החלום וגם ציינתי את זה שבחלום הצלול הבא שבו אראה את עצמי בעבודה אני רוצה לפגוש מדריך שיגיד לי איך לצאת מהעבודה. אולי בגלל זה חלמתי גם את החלום הבא.
 

וולפהרט

New member
קראתי!

יפה מאוד!
גם אצלי יש תמיד מכשולים בדרך לצאת ממקומות: סורגים, רשתות, מנעולים, כל מיני. יפה שהצלחת בכל זאת לצאת.
התופעה הזו של יציאה למקום אחר זה משהו שקורה הרבה בחלומות. בכלל דלתות הם שיטה טובה לעבור מקומות בחלום, כי הם לרוב לא לוקחות אותך למקום שאמורות לקחת אותך. למרות שלפעמים כן, אז זה לא טוב כבדיקת מציאות.
בדיקת הידיים עבדה לך בסוף יפה, והאצבע המסתתרת מוכרת גם לי, בגלל שהאצבעות נוטות להסתתר אחת בתוך השניה, נסי כמו שאמרתי לעשות בדיקת מציאות של הפרדת האצבעות והצמדתן, זה עובד כמו קסם. יש הרבה אצבעות כשפורסים וכשמצמידים הן נכנסות אחת בתוך השניה או מאחורי השניה ויש פחות.
יפה שזיהית שוב שזה חלום בחלום הבא, הרבה פעמים המוח מרמה אותנו עם זה.
מחפשת מדריך שייעץ לך בענייני עבודה? נסי לתכנן איך את פוגשת אותו או איפה. אני חיפשתי מדריך תעופה ומצאתי בסוף אחד אחרי הרבה חצלולים של נסיונות. הוא הסביר לי שאני צריכה להתיחס לכף יד שלי כמו מפה של הגב, למתוח אצבע על אמצא כף היד ולדמיין שבאותו זמן צומחות לי מעמוד השדרה כנפיים.
 
תודה

אכן, לאחרונה זה קרה כבר כמה פעמים, כשהיו לי שני חלומות צלולים, השני אחרי התעוררות ורישום של החלום הצלול הראשון, לרוב הם גם דומים מאוד או שהחלום השני ממשיך את החלום הראשון באיזשהו אופן.
מניחה שכדי לשלוט יותר בחלומות אני צריכה לחוות יותר חלומות צלולים.
בלילה הלפני אחרון שוב היה לי חלום צלול, אבל שוב לקח לי זמן להיזכר בו (כמו גם בחלומות האחרים באותו לילה) וכשנזכרתי, זה היה לא ברור, הכל בחלום היה חשוך כזה ורק ריחפתי בתוך הבית של ההורים שלי (שלא הייתי בו כבר עשרות שנים ובעצם במציאות גם ההורים שלי כבר לא גרים שם, אבל הכוונה לבית שגדלתי בו). ולא כל כך ידעתי מה לעשות עם החלום. גם לא זוכרת איך גיליתי שזה חלום.
כך שהעניין של לזכור חלומות באופן כללי זה עדיין אתגר, יש לילות שאני זוכרת יותר ויש שאני זוכרת פחות למרות שכמובן אני רושמת כל לילה את מה שאני כן זוכרת.
 
למעלה