"שעה ראשונה" מעכשיו ב8 ולא ב7:40

BanjoKazooie

New member
"שעה ראשונה" מעכשיו ב8 ולא ב7:40

כן כן אם השמועות ששמעתי מאחת המורות היום בבצפר נכונות כבר משבוע הבא שעת האפס תתחיל ב8:00 ! 20 דקות מאוחר יותר 20 דקות שינה!
 

inko

New member
המורה המעצבנת שלנו...

כמובן לא יודעת כלום ולא יכולה להגיד לנו כלום! ולא שזה לא ייקרה!!!!!!!!!!!! בבקשה!!!!!!!!!!
 

xc

New member
כן זה אכן נכון

למה צריכים לדפוק את כול המערכת שגם ככה מחורבנת בשנה האחרונה שלי בבצפר למה?!, למה??! שימו לב איזה טמטום- אין כמעט הבדל בבוקר בין 7:40 ל8:00 , ההבדל הזה של ה20 דקות הוא מזעירי, וממש לא מורגש בבוקר! לעמות זאת בסוף היום כול דקה נראית כמו שעה, לכן ה20 דקות הללו פשוט הורסות את כול היום. טיפשות טיפשות ושוב פעם טיפשות.
 

BanjoKazooie

New member
תגידו תודה תקומו יותר רעננים

תישנו יותר טוב>תצליחו טוב יותר במבחנים ובשיעורים>תעודת בגרות יותר טובה> סיכויים גדולים יותר להתקבל לכל מוסד להשכלה גבוהה!
 

BanjoKazooie

New member
וחוץ מזה זה לא הקטע של 20 דקות תקרא

זה הקטע, ש20 ילדים מכל התיכונים פה התלוננו למשרד החינוך, ובעצם הוא עשה משהו בנידון ודרש מבתי הספר לשנות את השעה זה מראה שהתלמידים ניצחו את המוסד המסריח הזה שקוראים לו בצפר!
 
אתה לא מחדש כאן כלום.

בוא נעשה הקבלה למהפכה הצרפתית. החלק ה"נחות" אבל מכיל יותר אנשים שבעם (התלמידים) ניצח את הממשל.
 

xc

New member
חבוב

אני לא יודע מה איתך אבל אני וכמעט 90% מהאנשים שאני מכיר (ואני מכיר הרבה) מעדיפים לקום ב5 בבוקר ולסיים ב11 מאשר לקום ב8 ולסיים ב2 מבין? שלא לנדבר על החבר'ה שבמגמות, או החבר'ה שיש להם שני מורחבים שגומרים המון פעמים בשלוש , ויש גם הרבה חבר'ה שגומרים ב4. אהה ויש גם כאלה שגומרים ב5 אם אינני טועה (בגרות רוסית-ספרדית). תבין אתה פשוט מפסיד את כול היום על בצפר מחורבן, ובנוגע לריכוז: רוב התלמידים לא מתפקידים אחרי 1-2 שלא לדבר על 3. ה20 דקות האלה משפיעים הרבה, בשעות האחרונות של בצפר הדבר היחיד שאתה רוצה זה לקחת את הרגלים שלך ולעוף משם, נשבר לך הזין. לכן לא מדובר פה בשום ניצחון של המערכת אלא בהפסד ענק של תלמידים בכיינים, שבטח בכו לאמא ולאבא שהם צריכים לישון עוד 20 דקות בבוקר, 20 דקות שלא יעזור להם בכלל (מחקרים הראו כי שנת שינה המשפיעה על ריכוז היא שנת שינה של שעה וחצי מחזורית, תרחיבו ביולוגיה בעע..) לא אתפלא אם אותם חבר'ה יהיו גו'בניקים שמגרבצים כול היום בקריה, כי מה לעשות הרי הם רגילים להתעורר ב"8".
 
שמע, חבוב.

החברה שבמגמות, ללא ספק, זה לא טוב להם כ"כ. לגבי המשפט האחרון, אני חייב להגיד שקרעת אותי. אם אתה חושב שההרגלים שרשכת לפני הצבא קשורים לצבא, אז לי משהו קטן לחדש לך, בצבא לא קמים ב6, אלא בחמש וחצי. עד היום קמתי ברבע לשבע, כך שבכל מקרה, בצבא, שעת ההשקמה שלי תשתנה.
 

charmingirl

New member
../images/Emo45.gif

כ"כ נכון!! אני מעדיפה לקום מוקדדםםם ולסיים מוקדם יותר! הריכוז בבוקר יותר גבוה. ב1 כבר מתעייפים, שלא לדבר על 2 ו3..
ואם יש מבחן שעה שמינית זה נורא עוד יותר!!
 

ARMOR KING

New member
צודק... מילים כדוקרנות...../images/Emo41.gif

עד עכשיו היה די נוח, אני גם ככה רגיל להתעורר מוקדם יותר... עוד מעט יעשו עוד מחקרים ויראו שעכשיו כשאנחנו לומדים עד 4 אנחנו פחות מרוכזים, ואז הם ישקלו את זה מחדש...
 

11390841

New member
מי שנוסע באוטובוס נדפק

אגד לא משנים תזמני נסיעה אז אתם קמים באותה שעה ומסיימים יותר מאוחר האהא
 

Klinger

New member
או שפשוט עולים על אוטובוס בשעה אחרת

ממילא הקו שאני נוסע עליו,5, לא מותאם לתלמידים וככה רוב הקווים
 
למעלה