אשה מרציפן
New member
שעות התקשרות מקובלות
נושא השעות בהן מקובל להתקשר ללקוחות עלה לא אחת, והוא עלה גם במקרה ההפוך - קרי באיזה שעות מקובל שלקוחות יצפו לקבל שירות, נושא שעלה אחרי שיתוף בתלונות שהתקבלו מלקוחות על כך שאין שירות בשעות הלילה המאוחרות/שבמקומות כמו בנק ומרכזים בסגנון אין מענה לטלפון בשעות הבוקר המאוד מוקדמות (השעות שאנשים עובדים בדרך כלל ישנים בהן, גג מתארגנים לעבודה).
אני מעלה את הנושא שוב אחרי שזכיתי לשיחת טלפון לא צפויה אתמול בשעה 22:30, כאשר התקשר אלי בחור שהתעניין בהתנדבות אצלנו, וחשב שזו שעה לגיטימית להתקשר לנייד של עובדת המקום (קרי, אני). הסיבה שעניתי לטלפון מלכתחילה היא כי הנחתי שאם מתקשרים בשעה כזאת כנראה שמדובר במקרה חירום, וכשהבנתי במה מדובר אמרתי לבחור שיחזרו אליו בנושא הזה. התשובה לא סיפקה אותו, והוא שאל אם יחזרו אליו "עוד היום". אמרתי בחיוך שהיום כבר נגמר, ולכן יחזרו אליו מחר, והוא לא הבין ואמר שמי שהביאה לו את המספר שלי אמרה לו שיתקשר "בשעות הערב", שזה מאוד נבון מצידה שאמרה לו את זה - אבל הוא לא התקשר בערב אלא בלילה... נדרשו ממני 3 ניסיונות נוספים לסיים את השיחה, כי הבחור לא ממש הבין את ההסבר שלי שזו לא שעה לשוחח על הנושא ושיחזרו אליו מחר, והתעקש לשאול שאלות.
שעה לאחר מכן קיבלתי SMS ממתעניינת אחרת, שכלל שאלות שדרשו מענה (אותו היא קיבלה בבוקר), נכון שSMS זה לא להתקשר, אבל זה עדיין נראה לי קצת לא במקום, במיוחד אחרי הקטע עם אותו בחור.
ואחרי השיתוף - מה לכם יש לספר לגבי פנייה בשעות פחות מקובלות? האם גם אליכם התקשרו מהבנק בשעה 21:00 במטרה להציע לכם הלוואה? האם גם אליכם התקשרו להציע ביטוח משלים של קופ"ח בשעה 7:30 בבוקר כשהתארגנתם לעבודה? או שאולי יש לכם סיפורים על לקוחות שהמתינו פיזית ליד מקום עבודתכם והתלוננו שבשעה 6:30 לא היה אף אחד במקום?
נושא השעות בהן מקובל להתקשר ללקוחות עלה לא אחת, והוא עלה גם במקרה ההפוך - קרי באיזה שעות מקובל שלקוחות יצפו לקבל שירות, נושא שעלה אחרי שיתוף בתלונות שהתקבלו מלקוחות על כך שאין שירות בשעות הלילה המאוחרות/שבמקומות כמו בנק ומרכזים בסגנון אין מענה לטלפון בשעות הבוקר המאוד מוקדמות (השעות שאנשים עובדים בדרך כלל ישנים בהן, גג מתארגנים לעבודה).
אני מעלה את הנושא שוב אחרי שזכיתי לשיחת טלפון לא צפויה אתמול בשעה 22:30, כאשר התקשר אלי בחור שהתעניין בהתנדבות אצלנו, וחשב שזו שעה לגיטימית להתקשר לנייד של עובדת המקום (קרי, אני). הסיבה שעניתי לטלפון מלכתחילה היא כי הנחתי שאם מתקשרים בשעה כזאת כנראה שמדובר במקרה חירום, וכשהבנתי במה מדובר אמרתי לבחור שיחזרו אליו בנושא הזה. התשובה לא סיפקה אותו, והוא שאל אם יחזרו אליו "עוד היום". אמרתי בחיוך שהיום כבר נגמר, ולכן יחזרו אליו מחר, והוא לא הבין ואמר שמי שהביאה לו את המספר שלי אמרה לו שיתקשר "בשעות הערב", שזה מאוד נבון מצידה שאמרה לו את זה - אבל הוא לא התקשר בערב אלא בלילה... נדרשו ממני 3 ניסיונות נוספים לסיים את השיחה, כי הבחור לא ממש הבין את ההסבר שלי שזו לא שעה לשוחח על הנושא ושיחזרו אליו מחר, והתעקש לשאול שאלות.
שעה לאחר מכן קיבלתי SMS ממתעניינת אחרת, שכלל שאלות שדרשו מענה (אותו היא קיבלה בבוקר), נכון שSMS זה לא להתקשר, אבל זה עדיין נראה לי קצת לא במקום, במיוחד אחרי הקטע עם אותו בחור.
ואחרי השיתוף - מה לכם יש לספר לגבי פנייה בשעות פחות מקובלות? האם גם אליכם התקשרו מהבנק בשעה 21:00 במטרה להציע לכם הלוואה? האם גם אליכם התקשרו להציע ביטוח משלים של קופ"ח בשעה 7:30 בבוקר כשהתארגנתם לעבודה? או שאולי יש לכם סיפורים על לקוחות שהמתינו פיזית ליד מקום עבודתכם והתלוננו שבשעה 6:30 לא היה אף אחד במקום?