שעות שינה של תינוק

chitonet

New member
שעות שינה של תינוק

בוקר טוב יש לי תינוק בן 7 שבועות שפשוט לא ישן לי בלילה. למשל בלילה האחרון מהשעה 01:00 עד 06:00 הוא לא ישן בכלל והוא גם לא יודע להיות לבד וכל הזמן בוכה. השאלה היא כזו: אני יודעת שהוא עדיין ממש תינוק אבל שמעתי מחברות שהילדים שלהם (חלקם מגיל חודש וחלקם מגיל חודשיים) ישנים בלילה רצוף. האם אני אמורה לסגל לו טקס שינה ואיך עושים את זה? אני עושה לו אמבטיה משאירה אור עמום מאכילה וגם לוקח לו זמן לישון והוא תמיד מתעורר לי בלילה ככה ב03:00 וזהו נגמרה לו השינה. מתי ואיך אמורים לעשות את זה. אני חייבת גם לציין שהוא בוכה ממש הרבה ולא אוהב להיות בעריסה שלו. לכל ייעוץ, עצה והכוונה אני ממש אודה.
 

nillyshimony

New member
קודם כל אני שולחת אלייך אמפטיה

זה נורא לא לישון. א. ניסית מוצץ? ב. צריך יותר פרטים- למשל מתי את שמה אותו לישון? האם את יכולה למשוך את ההשכבה לשעה יותר מאוחרת ככה שלא יקום? ג. הוא עוד צריך לאכול בלילה. כשהוא קם באחד תתני לו אוכל- בקבוק או הנקה בחושך בלי להדליק אורות ואחרי כן תשכיבי אותו בחזרה , אל תחליפי לו אאכ יש קקי. (יש מוצץ?) על הבטן ככה שישן עמוק. ותלכי. אלטרנטיבית פשוט תקחי אותו כמה שעות אחרי שהוא נרדם איזה שלוש שעות אחר כך ופשוט תאכילי אותו כשהוא ישן. הוא לא יקום מזה. למשל אם הלך לישון בשבע אז בעשר תבואי אליו עם בקבוק או הנקה. תקחי אותו- בלי לפחד- הוא לא יתעורר- ותאכילי אותו. אם הוא בוכה אחרי שאת מניחה אותו כאן מתחילה בעיה. כי זה אומר עכשיו לחנך אותו. ואז צריך לחשוב מה האובייקט או הפעולה שגורמת לו ללכת לישון וליגמול אותו מזה. צריך להרגיע אותו מהבכי ושוב לשים אותו במיטה (זה לוקח כמה פעמים עד שהם מתעייפים מזה) - בתקווה שהוא יתייאש לפנייך. ד. אל תסתכלי על ילדים אחרים- בגיל הזה קמים המון בלילה. בדרך כלל חוזרים לישון אחרי האכלה ועם הזמן זה משתפר וישנים יותר. ה. תנסי שלא יישן יותר מידי במשך היום. הוא צריך 16-18 שעות שינה אבל אמרתי לך כל ילד הוא אחר- אני מכירה ילדים שמינקות ישנה בקושי שמונה שעות או עשר שעות.(זה כלום) והם מתפתחים יפה. הבן שלי עשה לי בית ספר בלילות - הלכתי ליועצת שינה בתל השומר והיא עזרה לנו. הוא גם היה ילד טוב ונוח אז הוא קיבל את הרפורמה.הבת שלי לבד ישנה כל הלילה בלי סדרת חינוך מגיל שנה בערך. אם תרצי פרטים על היועצת שינה (לדעתי זה עוזר מאד) אשמח לתת לך.
 

chitonet

New member
קודם כל תו דה רבה לכל הבננות

וכן אני אשמח לפרטים על יועצת השינה אני שמה אותו לישון בסביבות 19:00 ולא אני לא יכולה למשוך אותו יותר מזה כי הוא כבר עייף ואם אני עוברת את העייפות שלו קשה לו להרדם אח"כ והוא נהיה יותר נודניק
 

nillyshimony

New member
היועצת שינה עובדת בתל השומר

מצחיק אבל השם שלה הוא יוליה טמיר.- יוליה טמיר- פסיכולוגית (מ.ר 82158) היחידה לייעוץ בהפרעות שינה התנהגותיות בילדים המכון לרפואת שינה ועייפות המרכז הרפואי ע"ש שיבא קליניקה: רח' כרמיה 16 ת"א לקביעת תור -054-4811146 הגעתי אליה דרך הפורום ב Ynet _ הפרעות שינה בילדים.
 
למעלה